וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן מוכנה למכור את ניימאר ב-150 מיליון יורו

הסאגה נמשכת: על פי דיווחים בספרד, אל חלאיפי נואש להיפטר מהכוכב הסורר ואף מוכן להתפשר על הסכום שיקבל בתמורה, אחרי שגם טוכל הבהיר שמבחינתו אין דרך חזרה. המכשול: ניימאר רוצה לברצלונה, פ.ס.ז' מעוניינת בעסקה עם ריאל

עריכת וידאו: מתן חדד

פרשיית ניימאר ממשיכה להסתבך. אחרי שהכוכב הברזילאי לא הופיע לפתיחת האימונים של פריס סן ז'רמן - בתיאום או שלא בתיאום עם המועדון, תלוי את מי שואלים - הוא כבר נמצא עם רגל וחצי מחוץ למועדון. על פי דיווחים בכלי תקשורת ספרדיים, אמש (שלישי) נסתם הגולל על האפשרות לפייס את ניימאר ולהחזירו לפריס סן ז'רמן, אחרי שגם המאמן תומאס טוכל פנה לנשיא נאסר חלאיפי והודיע לו שמבחינתו אין לברזילאי דרך חזרה לקבוצה.

אמש אף התברר שפ.ס.ז' מתכוונת לנקוט בצעדים משמעתיים נגד הכוכב הסורר ולקנוס אותו ב-12 אלף יורו על כל יום שלא יופיע לאימונים. אם לא יופיע בפריס עד סוף החודש, ייקנס בלא פחות מ-375 אלף יורו, הסכום הנקוב בחוזהו כמענק חודשי על "התנהגות ראויה ואינטראקציה בריאה עם האוהדים".

עכשיו, כשברור שלא יישאר בפריס סן ז'רמן, השאלה הגדולה היא לאן מועדות פניו. על פי דיווחים בצרפת, נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי כה נחוש "להיפטר" מניימאר, שהוא מוכן למכור אותו אפילו ב-150 מיליון יורו, סכום נמוך בהתחשב בעובדה שנרכש ב-222 מיליון לפני שנתיים, ונמוך גם אבסולוטית כשלוקחים בחשבון את המחירים בשוק כיום.

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. רויטרס
כל הגדולות של הכדורגל העולמי בהמתנה. ניימאר/רויטרס

ברצלונה, כך נראה, רחוקה מלהיות הפרטנרית האידאלית לעסקה מבחינת פריס סן ז'רמן. אמש הודה נשיא בארסה ז'וספ נשיא ברתומאו שאין שינוי במצב ושפ.ס.ז' עדיין מתעקשת לא למכור את השחקן על אף רצונו לעזוב, אולם במקביל בטוחים בספרד שמדובר בלא יותר מטקטיקת משא ומתן. בפועל, דווח ב-ESPN, פ.ס.ז' הציעה לברצלונה "פשרה" - 150 מיליון יורו ונלסון סמדו תמורת ניימאר - הצעה שבארסה לא מעוניינת בה משום שהיא מתעקשת להשאיר את הפורטוגלי ולהכליל בעסקת החליפין את פיליפה קוטיניו.

במקביל, ריאל מדריד אורבת בפינה. על פי "ספורט" הקטלאני, פלורנטינו פרס נכנס לעניינים בימים האחרונים ואף הגישה הצעה ראשונית על ניימאר, אחרי ששוחח עם ראשי פריס סן ז'רמן והבין שהסיכוי שניימאר יימכר הקיץ גבוה. על פי הדיווח ריאל לא מעמידה את ניימאר בעדיפות גבוהה, אבל מוכנה להחתים אותו אחרי הירידה בדרישות של פריס סן ז'רמן.

גם פ.ס.ז', כך נראה, מעוניינת יותר בעסקה עם ריאל מדריד, אולם השאלה היא האם ניימאר "נעול" על ברצלונה או מוכן להצטרף גם ליריבתה המושבעת. בינתיים גם קבוצות אחרות נמצאות בהמתנה להתפתחויות בגזרת ניימאר: באיירן מינכן מייחלת להצטרפותו לברצלונה כדי להנחית את עוסמאן דמבלה, צ'לסי ממתינה לפיליפה קוטיניו, מנצ'סטר יונייטד מחכה לסמואל אומטיטי ואינטר לאיבן ראקיטיץ'. הסטטוס של כל הארבעה הללו עשוי להשתנות בהתאם למגעים בין ברצלונה לפריס סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully