וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב במו"מ עם הפועל חדרה על לוסיו, אביטן מציע שחקנים וכסף

החלוץ הברזילאי הודיע שהחליט לעזוב את הפועל חדרה, שדורשת את סעיף השחרור שלו, 300 אלף דולר. ניסו אביטן מעורב במו"מ מול קבוצתו לשעבר

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניב מעוז

חלוצה הברזילאי של הפועל חדרה לוסיו פרסם היום (שני) פוסט באינסטגרם ובו כתב שההחלטה שלו לעזוב את הקבוצה היא סופית. לוסיו מבוקש בהפועל תל אביב ורוצה להתקדם ולעבור לשורותיה, כאשר בחדרה מסרבים לשחררו והבהירו לו שהוא יוכל לעזוב רק אם קבוצה כלשהי תפעיל את סעיף השחרור שלו שעומד על 300 אלף דולר.

בחדרה הגיבו לפוסט ולכך שלוסיו אמר גם את הדברים ליועץ המקצועי אורן גולן. "הפועל חדרה הלכה לקראת לוסיו בכל מה שביקש", נמסר מהקבוצה, "חשוב לזכור כי לשחקן יש חוזה לעונה נוספת בקבוצה! הוא ביקש לשדרג לו את החוזה - הגשנו לו הצעה לחוזה משודרג ולאחר מכן אפילו הצעה טובה יותר לחוזה לשנתיים. הוא ביקש לעבור לדירה משודרגת - סידרנו לו דירה טובה יותר. הוא ביקש רכב טוב יותר - גם את זה הוא קיבל.

"אבל חשוב לעשות סדר. אנחנו לא אחראים על הגשמת החלומות של כל שחקן ושחקן. הפועל חדרה מאוד מעריכה את לוסיו וכמובן שמאוד מכבדת אותו. ללוסיו יש סעיף בחוזה שמאפשר לו להשתחרר תמורת סכום של 300 אלף דולר. אם תהיה קבוצה שתשלם את הכסף הזה, אנו לא נעמוד בדרכו. כל עוד זה לא קורה, לוסיו הוא שחקן של הפועל חדרה".

עוד בנושא
מ.ס. אשדוד מעוניינת לצרף את הקשר שלומי אזולאי, שמבוקש גם בכפר סבא
לך לבד, אל תפחד: על הפלונטר של משה חוגג בבית"ר ירושלים
הפועל באר שבע: בכר זימן את אלחמיד לשיחה. הבלם יפתח באלבניה

לוסיו שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
יעזוב, השאלה לאן ובכמה. לוסיו/שלומי גבאי

בעקבות הפוסט שפרסם, בהפועל תל אביב יגבירו את המאמץ כדי לצרף את לוסיו. הפועל תל אביב לא מוכנה לשלם את סעיף השחרור של הברזילאי על סך של 300 אלף דולר אלא מוכנה לשלם עד מחצית מהסכום בלבד כאשר את ההפרש הפועל תל אביב רוצה לתת בשחקנים. בקבוצה יש כרגע 33 שחקנים שמתאמנים והמאמן ניסו אביטן רוצה לשחרר שמונה שחקנים כדי לדלל את הסגל. בהפועל תל אביב רוצים להעביר שניים עד שלושה שחקנים לחדרה שיגלמו את ההפרש שבין הסכום הכספי שהקבוצה מוכנה לשלם לבין אותו סכום של 300 אלף דולר שמהווה את סעיף השחרור של החלוץ. מי שמנהל את המגעים מול הפועל חדרה הוא המאמן ניסו אביטן שמצוי בקשרים טובים עם אנשי חדרה.

מחר תקיים הפועל תל אביב משחק אימון מול הפועל קטמון אחריו יתחילו הניפויים שלפני הנסיעה למחנה בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully