וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בכר זימן את אלחמיד לשיחה. הבלם יפתח באלבניה

8.7.2019 / 8:29

המאמן אמר לבלם כי הוא מודע לכך שהשחקן לא יכול להתעלם מההצעה המפתה מסלטיק, אך ביקש שימשיך לתת את הכול. גורם: "ברור שזה עושה משהו כשהסוכן אומר לך שיש הצעה מאירופה עם שכר כפול"

אתר הפועל באר שבע

בצל הידיעות והעניין התקשורתי סביב עתידו של חאתם עבד אלחמיד, זימן מאמן הפועל באר שבע ברק בכר את הבלם לשיחה בארבע עיניים. בכר אמר לאלחמיד כי הוא מודע לכך שהצעה מסלטיק בשכר גבוה עד פי שניים מזה שיש לו בהפועל באר שבע, אינה דבר שהשחקן יכול להתעלם ממנו. יחד עם זה, המאמן ביקש מאלחמיד שכל עוד הוא בהפועל באר שבע ולא עבר למקום אחר, ימשיך לתת את כל מה שהיה לו וכל מה שגרם לכך שהוא יהפוך לאחד השחקנים האהובים על אוהדי הקבוצה.

אלחמיד, שלא התאמן בחלק מימי המחנה בשבוע שעבר בשל פציעה, מתאמן ביומיים האחרונים כרגיל והוא מתוכנן לפתוח במרכז ההגנה לצד מיגל ויטור ביום חמישי מול לאצ'י האלבנית במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. גורם במועדון אמר בעניין השחקן: "ברור שכאשר הסוכן שלך אומר לך שיש הצעה מאירופה עם שכר כפול ממה שאתה מרוויח, זה עושה לך משהו. כל אחד היה מסתובב לא רגוע כלפי דבר כזה. אבל כל עוד אלונה ברקת לא החליטה למכור, צריך לעשות הכל שהמועדון ירוויח את חאתם הטוב. בעונה שעברה הוא היה מהשחקנים הבודדים במועדון שהציג את היכולת הרגילה שלו וכך זה צריך להימשך כל עוד חאתם איתנו".

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
שיחה בארבע עיניים. חאתם עבד אלחמיד/יוסי ציפקיס

מי שיחמיץ את המשחק בחמישי הוא חנן ממן שסובל עדיין מכאבים זכר לפציעה בשרירי המפשעה. מחר תמריא הקבוצה לאלבניה דרך טורקיה ותשהה בטיראנה משם תיסע ללאצ'י המרוחקת 40 קילומטר מהבירה האלבנית.

בינתיים החל אתמול ברק בכר לאמן את קבוצת המנודים של הקבוצה וכך זה ימשך גם היום. גם דרור שמשון ומאמן השוערים של הקבוצה הצטרפו אל בכר וימשיכו לעבוד גם היום עם השחקנים שהמועדון לא מעוניין בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully