וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הציעה חוזה לחלוץ דריו לסקאנו, גם דורסון הטורקי בתמונה

7.7.2019 / 22:02

בעקבות המשא המתן התקוע על אדריאן דלמאו, הצהובים נכנסו למאבק על שירותיו של חלוץ נבחרת פרגוואי לשעבר. לסקאנו בן ה-29 סיים את חוזהו באינגולשטאדט, שם שיחק לצד אלמוג כהן. בטורקיה מדווחים שמכבי תל אביב הגישה הצעה על החלוץ הטורקי גרמני דורסון

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב הגישה הצעה כספית לחלוץ הפראגוואי דריו לסקאנו והיא מנהלת מאבק מול כמה מועדונים על שירותיו. לסקאנו, שחגג את יום הולדתו ה-29 בשבוע שעבר, סיים חוזה בן שלוש שנים וחצי באינגולשטאדט שם שיחק לצד אלמוג כהן, וכעת הוא שחקן חופשי המחוזר על ידי כמה קבוצות, ומחזיק בהצעה גבוהה ממקסיקו, וכן בהצעות מגרמניה ומשוויץ.

מכבי תל אביב פנתה ללסקאנו בעקבות הסחבת והמשא ומתן התקוע עם הראקלס על החלוץ הספרדי אדריאן דלמאו. לאחר שהבינו באלופה הישראלית כי ההולנדים לא מוכנים למכור את דלמאו תמורת מיליון יורו, הם עברו לאפיקים אחרים וכאמור הגישו את ההצעה ללסקאנו שנחשב לחלוץ מגוון שיכול לשחק בכמה עמדות בהתקפה.

עוד בנושא

בגלל 50 אלף יורו: המחלוקת שמפרידה בין אלי דסה למכבי תל אביב
תג המחיר החדש של הראקלס על דלמאו: 6 מיליון יורו. לגאנס בעקבותיו
טל כחילה עונה לפוסט של חוגג: "בית"ר ירושלים הכפישה את שמי"

דריו לסקאנו. AP
דריו לסקאנו במדי הנבחרת/AP

לסקאנו עזב את פרגוואי כבר בגיל 18 כשחתם בקבוצת וויל השוויצרית. אחרי שלוש שנים הוא עבר לת'ון, וכעבור שנה חתם בלוצרן במדיה שיחק ארבע עונות וכבש 35 שערים ב-113 הופעות. בעונתו האחרונה בלוצרן הוא הורחק משמונה משחקים בעקבות תקרית בה דחף שופט שהוציא לו כרטיס אדום והעיף לו את הכרטיס מהיד.

ב-2016 הוא נמכר לאינגולשטאדט, שם שיחק שלוש עונות וחצי, כבש 24 שערים ב-107 משחקים והיה שותף יחד עם אלמוג כהן לירידה לבונדסליגה השנייה ולאחר מכן גם לליגה השלישית בגרמניה. את מדי נבחרת פרגוואי לבש לסקאנו 13 פעמים, וכבש ארבעה שערים - כולם בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018, כולל שער אחד ב-2:2 מול ברזיל. לסקאנו לא נכלל בסגל של נבחרתו לקופה אמריקה.

כמו כן, בטורקיה מדווחים הערב שמכבי תל אביב הגישה הצעה על החלוץ הגרמני טורקי סרדר דורסון (27, 190), שחקנה של דרמשטאדט. החלוץ כבש בעונה שעברה 11 שערים במדי קבוצתו בליגת המשנה בגרמניה, ולפני כן שיחק בגרוית'ר פורת' בליגה השנייה בגרמניה, בליגת המשנה בטורקיה ובדניליזספור מהליגה הטורקית הראשונה.

עוד באותו נושא

תג המחיר החדש של אדריאן דלמאו: 6 מיליון יורו. לגאנס בעקבותיו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully