וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תג המחיר החדש של אדריאן דלמאו: 6 מיליון יורו. לגאנס בעקבותיו

דיווח בהולנד: הראקלס העלתה את הדרישות על החלוץ שהיה על הכוונת של מכבי תל אביב ורוצה למכור אותו לקבוצה ספרדית. המדרידאים מעוניינים

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

אדריאן דלמאו מתרחק ממכבי תל אביב. על פי דיווחים שפורסמו בהולנד אמש (שבת), הראקלס העלתה את הדרישות על החלוץ בן ה-25, וכעת מוכנה למכור אותו רק בסכום של 6 מיליון יורו ומעלה, הרבה מעל הסכום שהאלופה הישראלית הסכימה לשלם.

החלוץ הספרדי שכבש בעונה החולפת 19 שערים וסיים במקום השלישי בטבלת מלך השערים של הליגה ההולנדית, חזר לאימוני הראקלס ביום שישי האחרון, אחרי שעל פי דיווחים המגעים בין קבוצתו לבין מכבי תל אביב עלו על שרטון.

עוד בנושא

מכבי נתניה שחררה את כל הנבחנים, חשש מחומרת הפציעה של אלקסלסי
עסקת מכירתו של אור דסה ממכבי תל אביב להפועל רעננה קרובה לסיכום
אחרי שהגיעו להסכמות: אשדוד ובית"ר מחכות להחלטה של יעקב בריהון

אדריאן דלמאו שחקן הראקלס אלמלו. GettyImages
מתרחק מאוד. דלמאו/GettyImages

דלמאו היה מאוכזב מההתפתחויות שכן הצהובים היו מוכנים להכפיל את שכרו ואף לתת לו במה במוקדמות ליגת האלופות, אולם ייתכן שבקרוב מאוד יימכר לקבוצה אחרת. בספרד דווח הבוקר שלגאנס, שסיימה את העונה החולפת במקום ה-13 בליגה הבכירה, הגישה הצעה עליו ומעוניינת לרכוש אותו. היא עדיין מעט נרתעת מתג המחיר הגבוה, אולם מוכנה לשלם סכום גבוה יותר ממה שהציעה מכבי תל אביב.

דלמאו, יליד פלמה, הצטרף בגיל 17 לאקדמיה של ריאל מדריד ומשם עבר לראיו וייקאנו ושיחק בקבוצת המילואים. לאחר מכן הושאל לסאמורה ושיחק גם בראסינג פרול וקבוצת המילואים של אספניול. אחרי שכבש במדיה 12 שערים ב-25 משחקים, דלמאו הושאל לנומנסיה ולמאיורקה, אבל לא פרץ, לא הצליח לכבוש וחזר לקבוצת מילואים, הפעם זו של ויאריאל. בקיץ האחרון עזב את ספרד לראשונה וכאמור רשם את עונת הפריצה שלו דווקא בליגה ההולנדית.

עוד באותו נושא

עסקת מכירתו של אור דסה להפועל רעננה קרובה לסיכום

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully