וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל כחילה עונה לפוסט של חוגג: "בית"ר ירושלים הכפישה את שמי"

7.7.2019 / 11:56

הבלם שעזב בטריקת דלת, השיב לבעלים שהטיח בו האשמות בסוף השבוע: "בחלומות הכי גרועים לא חשבתי שהמועדון יעלה נגדי פוסט ויגרום לאוהדים לשלוח לי הודעות נאצה"

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

טל כחילה פרסם הבוקר (ראשון) פוסט ארוך וכואב, בתגובה לפוסט שפרסם משה חוגג בסוף השבוע. הבעלים של בית"ר ירושלים תקף את כחילה בחריפות באחד מעמודי האוהדים של בית"ר ירושלים בפייסבוק וכתב בין היתר: "לפני שהמועדון צריך לכבד שחקני בית, שחקני הבית צריכים לכבד את המועדון, לא כך היה עם טל כחילה... חצי מיליון שקלים 2 מועדונים מליגת העל הציעו על טל כחילה, הייתי מוכן לרדת גם ל-300 ולתת לטל 200 מענק שחרור אבל טל בחר ללכת למועדון מחוץ לישראל וככה בית"ר לא קיבלה עליו אגורה שחוקה למרות שהשקיעה בו שנים על גבי שנים מגיל ילדים".

עוד בנושא

מכבי נתניה שחררה את כל הנבחנים, חשש מחומרת הפציעה של אלקסלסי
עסקת מכירתו של אור דסה ממכבי תל אביב להפועל רעננה קרובה לסיכום
אחרי שהגיעו להסכמות: אשדוד ובית"ר מחכות להחלטה של יעקב בריהון

טל כחילה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
פוסט כואב. כחילה/קובי אליהו

הפוסט של טל כחילה

כחילה כתב היום:

"בחלומות הכי גרועים שלי לא חשבתי שהמועדון בו גדלתי וחונכתי יעלה פוסט נגדי בקבוצת אוהדי בית"ר ירושלים, ויגרום לחלק מהקהל לשלוח לי הודעות נאצה וקללות על כך שגרמתי להפסד כספי למועדון.

"אגיד את האמת שלא רציתי לרדת לרמה הזאת של הכפשות מול המועדון שאני כל כך אוהב אבל האמת חייבת להיאמר. החל מינואר כולם ידעו שאני מסיים חוזה בסוף שנה ואהפוך לשחקן חופשי ואוכל לחתום בכל קבוצה שאחפוץ. חשוב לציין שמבחינתי היה להמשיך ולחתום על חוזה חדש בבית"ר ירושלים.

"כולם יודעים שבעונה הקודמת כשהיה חוסר ודאות לגבי מי יהיה הבעלים של הקבוצה קיבלתי המון הצעות מקבוצות עם סכומים גבוהים בהרבה ממה שהייתי חתום בביתר ירושלים והחלטתי להישאר כי בית"ר זה בית (זר לא יבין זאת). העונה לא הסתדרה כפי שכולנו רצינו וחווינו כישלון מקצועי וגם אני באופן אישי לא הצגתי את היכולת שאני מצפה מעצמי.

"עם קשר או בלי החל מחודש ינואר הועלו פרסומים על כך שלא אמשיך בקבוצה בשנה הבאה. למרות כל הפרסומים המשכתי לעבוד קשה ולנסות לעזור לקבוצה שאני כל כך אוהב. עם סיום העונה כאשר אף אחד מהמועדון לא פנה אליי על מנת להמשיך ולחתום על חוזה חדש (לגיטימי לחלוטין) הודעתי על סיום דרכי בקבוצה.

"במהלך הפגרה היו לי מספר הצעות מקבוצות בליגת העל כשהמעניינות ביותר מבחינתי היו מכבי נתניה ובני יהודה. ממכבי נתניה דרשו עליי דמי השבחה של 1.2 מיליון שקל ומבני יהודה דרשו עבורי 1.5 מיליון. מבלי להיכנס לשיקול הכלכלי של המועדון התחושה שלי הייתה שכל עסקה שהייתה טובה עבורי טורפדה על ידי מועדון ביתר ירושלים.

"לאחר מכן המועדון הציע לי לחתום על חוזה של שלוש שנים ואני אושאל לשנה אחת ואחזור לבית"ר. כמובן שמבלי לחשוב יותר מדי הסכמתי מיד ולאחר שבוע שיניתם את דעתכם ואמרתם שרק מכירה על הפרק. הזוי!

לפני כשבוע קיבלתי הצעה מקבוצת אטרומיטוס מיוון, קבוצה שסיימה במקום הרביעי בליגה היוונית. קבוצה עם שאיפות ומטרות ומשחקת במוקדמות הליגה האירופית. כמובן שלא חשבתי פעמיים ומיד נסעתי להגשים חלום ולשחק בחו"ל".

"וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

משמעותה היא שהאדם צריך לאהוב את רעו כשם שהוא אוהב את עצמו. ציפיתי לקבל את ברכת הדרך מהמועדון שאני כל כך אוהב. מועדון שהייתי מוכן לחתום חוזה לכל החיים! אבל במקום זה המועדון בחר ללכת בדרך ההפוכה ולהכפיש את שמי. אוהדי בית"ר ירושלים היקרים. אני רוצה שתדעו שאני אוהב את בית"ר בכל ליבי. אני מאחל הצלחה מכל הלב למועדון היקר הזה. הלוואי ותזכו להביא כל תואר אפשרי למועדון ולעיר ירושלים. בית"ר מעל הכל! ושוב תודה לכל האוהדים הנפלאים על התמיכה והאהבה לאורך כל השנים".

עוד באותו נושא

טל כחילה נפרד מבית"ר: "לא העריכו אותי, עד הרגע האחרון חשבתי שיתקשרו"

לכתבה המלאה

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "מוטב שטל יבדוק שוב את הדברים שאמר וכתב. מאחלים לו בהצלחה בהמשך הקריירה".

View this post on Instagram

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ בחלומות הכי גרועים שלי לא חשבתי שהמועדון בו גדלתי וחונכתי יעלה פוסט נגדי בקבוצת אוהדי ביתר ירושלים, ויגרום לחלק מהקהל לשלוח לי הודעות נאצה וקללות על כך שגרמתי להפסד כספי למועדון. אגיד את האמת שלא רציתי לרדת לרמה הזאת של הכפשות מול המועדון שאני כל כך אוהב אבל האמת חייבת להיאמר. החל מינואר כולם ידעו שאני מסיים חוזה בסוף שנה ואהפוך לשחקן חופשי ואוכל לחתום בכל קבוצה שאחפוץ. חשוב לציין שמבחינתי היה להמשיך ולחתום על חוזה חדש בביתר י-ם. כולם יודעים שבעונה הקודמת כשהיה חוסר וודאות לגבי מי יהיה הבעלים של הקבוצה קיבלתי המון הצעות מקבוצות עם סכומים גבוהים בהרבה ממה שהייתי חתום בביתר י-ם והחלטתי להישאר כי ביתר זה בית (זר לא יבין זאת). העונה לא הסתדרה כפי שכולנו רצינו וחווינו כשלון מקצועי וגם אני באופן אישי לא הצגתי את היכולת שאני מצפה מעצמי. עם קשר או בלי החל מחודש ינואר הועלו פרסומים על כך שלא אמשיך בקבוצה בשנה הבאה. למרות כל הפרסומים המשכתי לעבוד קשה ולנסות לעזור לקבוצה שאני כל כך אוהב. עם סיום העונה כאשר אף אחד מהמועדון לא פנה אליי על מנת להמשיך ולחתום על חוזה חדש(לגיטמי לחלוטין) הודעתי על סיום דרכי בקבוצה. במהלך הפגרה היו לי מס' הצעות מקבוצות בליגת העל שהמעניינות ביותר מבחינתי היו מכבי נתניה ובני יהודה. ממכבי נתניה דרשו עליי דמי השבחה של 1.2 מיליון שקל ומבני יהודה דרשו עבורי 1.5 מיליון. מבלי להיכנס לשיקול הכלכלי של המועדון התחושה שלי הייתה שכל עסקה שהייתה טובה עבורי טורפדה ע"י מועדון ביתר י-ם. לאחר מכן המועדון הציע לי לחתום על חוזה של 3 שנים ואני הושאל לשנה אחת ואחזור לביתר. כמובן שמבלי לחשוב יותר מדי הסכמתי מיד ולאחר שבוע שיניתם את דעתכם ואמרתם שרק מכירה על הפרק. הזוי! לפני כשבוע קיבלתי הצעה מקבוצת אטרומיטוס מיוון, קבוצה שסיימה מקום 4 בליגה היוונית. קבוצה עם שאיפות ומטרות ומשחקת במוקדמות הליגה הארופאית. כמובן שלא חשבתי פעמיים ומיד נסעתי להגשים חלום ולשחק בחו"ל. וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ משמעותה היא שהאדם צריך לאהוב את רעו כשם שהוא אוהב את עצמו. ציפיתי לקבל את ברכת הדרך מהמועדון שאני כל כך אוהב. מועדון שהייתי מוכן לחתום חוזה לכל החיים! אבל במקום זה המועדון בחר ללכת בדרך ההפוכה ולהכפיש את שמי. אוהדי ביתר ירושלים היקרים. אני רוצה שתדעו שאני אוהב את ביתר בכל ליבי. אני מאחל הצלחה מכל הלב למועדון היקר הזה. הלוואי ותזכו להביא כל תואר אפשרי למועדון ולעיר ירושלים. ביתר מעל הכל! ושוב תודה לכל האוהדים הנפלאים על התמיכה והאהבה לאורך כל השנים.

A post shared by Tal Kahila 6 (@talkahila6) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully