וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת פציעות במורה לקראת מכבי חיפה: "ברור מי פייבוריטית"

אחרי ששני הכוכבים הגדולים עזבו, הסלובנים גם איבדו שני קשרים אחוריים שנפצעו . שימונדז'ה: "חיפה הוכיחה את עצמה באירופה"

פלייר דולב חזיזה מכבי חיפה/צילום: לילך וייס

מכבי חיפה ממשיכה להתכונן למשחק הראשון נגד מורה במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 20:00) ובקבוצה הסלובנית מנמיכים ציפיות. המאמן אנטה שימונדז'ה כבר הדיח קבוצה ישראלית - מכבי תל אביב - אבל זה היה כשהוא עמד על הקווים של מאריבור החזקה ומורה היא אופרה שונה.

"מכבי חיפה כבר הוכיחה את עצמה באירופה", אמר שימונדז'ה לקראת המשחק, "מדובר ביריבה שמשחקת כדורגל קבוצתי ואין ספק לגבי היותה פייבוריטית לעלות לשלב הבא. אנחנו מתמקדים בעצמנו ובניסיון להוות יריבים ראויים".

למורה שלפני שנתיים עוד שיחקה בליגת המשנה בסלובניה, סגל צנוע ואנונימי במונחים אירופאים. אם זה לא מספיק, הרי שמרבית הכוכבים שהצעידו אותה למקום הרביעי ולהשתתפות במוקדמות הליגה האירופית, כלל לא ישחקו נגד מכבי חיפה.

החלוץ המוביל רוק סירק נמכר לזגלבי לובין הפולנית אחרי שכבש בעונה שעברה 15 שערי ליגה והבלם המצטיין שפירו פריצ'יץ' סירב להאריך חוזה וחתם במאריבור. וזה לא נגמר שם. הקשר האחורי המצטיין ניק לורבק, סובל מפציעה, ייעדר כשלושה שבועות ולא ייטול חלק בשני המשחקים נגד הירוקים. אליו הצטרף בימים האחרונים קשר אחורי נוסף, נינו קוטר, שנמצא בספק גדול למשחק ביום חמישי הקרוב.

עוד בנושא:

במכבי חיפה מתלהבים מווילדסחוט: "השחקן שרצינו כל הקיץ"
יאניק וילדסחוט חתם במכבי חיפה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת

אנטה שימונדזה. GettyImages
מנמיך ציפיות. שימונדז'ה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully