וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יאניק וילדסחוט חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת

5.7.2019 / 16:16

שחקן הכנף ההולנדי בן ה-27 הפך לרכש החמישי של הירוקים הקיץ וצפוי להרוויח כמיליון וחצי שקל לעונה: "מתרגש וכבר מחכה להכיר את הקהל". מחאת האוהדים נמשכת

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

מכבי חיפה ממשיכה להתחזק. הירוקים הודיעו היום (שישי) על החתמתו של יאניק וילדסחוט, הקיצוני ההולנדי בן ה-27. וילדרסחוט עבר בדיקות רפואיות במועדון וצפוי להרוויח כמיליון וחצי שקל לעונה. וילדסחוט הוא שחקן הרכש החמישי שמגיע לקבוצה הקיץ אחרי יובל אשכנזי, דולב חזיזה, גיל יצחק ואיקוום אודו.

השחקן אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני מאוד מתרגש לחתום. לא יכול לחכות להתחיל ולהכיר את הקהל לקראת עונה יפה במועדון הגדול הזה".

ההולנדי שיחק בעבר במידלסברו, וויגאן, נוריץ', קרדיף סיטי ובולטון האנגליות, ובצעירותו היה שחקן הנבחרת הצעירה של הולנד ונחשב לכישרון גדול. את העונה שעברה הוא העביר בהשאלה מנוריץ' לבולטון, וב-18 משחקים בכל המסגרות כבש פעמיים. בסוף העונה, אחרי שלא הרשים יותר מדי וירד עם קבוצתו לליגה השלישית, נוריץ' החליטה לשחררו. במכבי חיפה אמרו: "זה השחקן שרצינו כל הקיץ. הוא מספר 1 בדוחות הסקאוטינג שלנו, סוג של קומבינציה בין טל בן חיים לניק בלקמן".

וילדסחוט פתח את העונה כשחקן הרכב בבולטון, ואף כבש בניצחון 1:2 על ווסט ברומיץ' במחזור הפתיחה. אבל לקראת ינואר הוא איבד את מקומו בסגל, ולמעשה ערך את משחקו הרשמי האחרון בניצחון 2:5 על וולסול במסגרת הגביע האנגלי בתחילת חודש ינואר. תפקידו הטבעי של וילדסחוט הוא שחקן כנף שמאלי, תפקיד דומה לזה של קרים פריי, שעדיין לא ברור אם ימשיך במדים הירוקים גם בעונה הבאה.

עוד בנושא:

נקודת קיצון: הקיצוני יאניק וילדסחוט מגיע למכבי חיפה בנקודת שפל בקריירה
בחיפה התלהבו: "השחקן שרצינו כל הקיץ. שילוב בין בן חיים לבלקמן"

יאניק וילדסחוט. GettyImages
רכש חדש בכרמל. יאניק וילדסחוט/GettyImages

עוד במכבי חיפה: כמה עשרות אוהדים הגיעו לחנות הרשמית של המועדון ומחו נגד ההנהלה. עשרות אוהדים אחרים הגיעו להפנינג השקת המדים ומחו אף הם כשהניפו שלטים.

עוד באותו נושא

נקודת קיצון: הקיצוני יאניק וילדסחוט מגיע למכבי חיפה בנקודת שפל בקריירה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully