וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יאניק וילדסחוט על סף חתימה

3.7.2019 / 22:10

שחקן הכנף ההולנדי (27) ששיחק בשנים האחרונות בקבוצות שונות באנגליה, צפוי לחתום אם יעבור בהצלחה בדיקות רפואיות. בחיפה התלהבו: "השחקן שרצינו כל הקיץ. שילוב בין בן חיים לבלקמן"

מסע"ת מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

סוף סוף רכש? שחקן הכנף ההולנדי יאניק וילדסחוט (27) על סף חתימה במכבי חיפה. וילדסחוט, שיכול לשחק גם כחלוץ, יעבור בדיקות רפואיות ואם יעבור אותן בהצלחה, יחתום. ההולנדי שיחק בעבר במידלסברו, וויגאן, נוריץ', קרדיף סיטי ובולטון האנגליות, ובצעירותו היה שחקן הנבחרת הצעירה של הולנד ונחשב לכישרון גדול. את העונה שעברה הוא העביר בהשאלה מנוריץ' לבולטון, וב-18 משחקים בכל המסגרות כבש פעמיים. בסוף העונה, אחרי שלא הרשים יותר מדי וירד עם קבוצתו לליגה השלישית, נוריץ' החליטה לשחררו וכעת הוא שחקן חופשי. במכבי חיפה אמרו: "זה השחקן שרצינו כל הקיץ. הוא מספר 1 בדוחות הסקאוטינג שלנו, סוג של קומבינציה בין טל בן חיים לניק בלקמן".

וילדסחוט פתח את העונה כשחקן הרכב בבולטון, ואף כבש בניצחון 1:2 על ווסט ברומיץ' במחזור הפתיחה. אבל לקראת ינואר הוא איבד את מקומו בסגל, ולמעשה ערך את משחקו הרשמי האחרון בניצחון 2:5 על וולסול במסגרת הגביע האנגלי בתחילת חודש ינואר. תפקידו הטבעי של וילדסחוט הוא שחקן כנף שמאלי, תפקיד דומה לזה של קרים פריי, שעדיין לא ברור אם ימשיך במדים הירוקים גם בעונה הבאה.

עוד בנושא:

נייל קלארק מונה למאמן הכושר של מכבי חיפה, האנליסט עזב לוויטסה
מכבי חיפה סיימה ב-0:0 עם סנט טרוידן הבלגית במשחק אימון

יאניק וילדסחוט. GettyImages
קרוב מאוד למכבי חיפה. יאניק וילדסחוט/GettyImages

בעניין אחר, ב"אס" הספרדי נטען היום (רביעי) ש"מכבי חיפה הולכת בכל הכוח על אנדר איטורספה". כזכור, ה"אס" כבר דיווח לפני יומיים על התעניינות של הירוקים בקשר בן ה-30, אבל כעת הכתב חאבייר בלטרן טוען שהירוקים מתעקשים להחתימו וסימנו אותו כרכש מרכזי. איטורספה גדל במחלקת הנוער של אתלטיק בילבאו ושיחק בקבוצה לכל אורך הקריירה (כולל קבוצת המילואים). מדובר בקשר אחורי מאוד טכני שצבר 232 הופעות בליגה הספרדית, 54 הופעות במפעלים אירופים ושתי הופעות בנבחרת ספרד ב-2014.

בידיעה נכתב שקבוצות נוספות דוגמת פאוק סלוניקי היוונית וחטאפה הספרדית גם כן מתעניינות בקשר, שבוחן מקרוב כל הצעה. הוא קיבל גם מספר הצעות מסין, אבל מעדיף לשחק עוד מספר שנים באירופה. איטורספה בקושי שיחק בעונה שעברה: הוא סבל מפציעות שסירבו להחלים בשרירי הרגליים, וסיים את העונה עם 5 הופעות בלבד בכל המסגרות. הוא שוחרר בסוף העונה מבילבאו והפך לשחקן חופשי אחרי עשור במועדון הבאסקי.

בנוסף, בדנמרק דיווחו שחלוצה של הוברו המקומית, עמנואל סאבי האמריקאי (21), סירב להגיע למכבי חיפה. על פי הדיווח, הירוקים הציעו 600 אלף יורו עבור שחקן ההתקפה המוכשר, שלא היה מעוניין במעבר לישראל למרות שהקבוצות הגיעו לסיכום כספי. באותו הדיווח נטען שגם ברונדבי מעוניינת בסאבי.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: נייל קלארק מונה למאמן הכושר, האנליסט עזב לוויטסה

לכתבה המלאה
שחקן אתלטיק בילבאו אנדר איטורספה. GettyImages
הירוקים לוחצים עליו להגיע? אנדר איטורספה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully