וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן הודיע על פרישה מכדורגל: "ההחלטה הקשה שקיבלתי בחיי"

שחקן הכנף פרש בגיל 35. זכה באליפויות בהולנד, אנגליה וספרד לפני שהפך לאחד מהסמלים הגדולים של באיירן מינכן בעשור האחרון

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי קריירה מפוארת ועמוסה בתארים, אריאן רובן הודיע היום (חמישי) על פרישה מכדורגל. שחקן הכנף ההולנדי תלה את הנעליים בגיל 35 ואמר: "זו ללא ספק ההחלטה הכי קשה שקיבלתי בחיי".

רובן החל את הקריירה בכרונינגן ושיחק במדיה שנתיים. לאחר מכן עבר לפ.ס.וו איינדהובן ובה כבר הפך לשחקן מוכר ברחבי אירופה, תוך שהוא גם מקבל זימון בכורה לנבחרת הולנד. אחרי שנתיים בפיליפס סטדיון הוא נרכש על ידי צ'לסי, אבל לא הצליח להפוך במדיה לשחקן מוביל. בתום שלוש עונות בסטמפורד ברידג', עבר לריאל מדריד ואחרי שנתיים, בקיץ 2009, נרכש על ידי באיירן מינכן.

רובן שיחק בענקית הגרמנית 10 שנים, עד שפרש. הוא זכה איתה ב-8 אליפויות, 5 גביעים ופעם אחת בגמר ליגת האלופות. בשנים שלו במינכן ביסס את מעמדו כאחד משחקני הכנף הטובים בעולם ואת היכולת הזו הביא לביטוי גם בנבחרת הולנד, איתה הגיע לגמר מונדיאל 2010.

רובן פורש כשמאחוריו אליפויות גם בהולנד, אנגליה וספרד, תארים אישיים רבים ו-37 שערים ב-96 משחקים במדי נבחרת הולנד. בבאיירן מינכן, הקבוצה בה שיחק לאורך מרבית הקריירה, הוא כבש 144 שערים ב-309 הופעות בכל המסגרות.

רובן סיים את חוזהו בבאיירן מינכן בקיץ וכבר לפני כמה חודשים אמר שהוא מאוד מתלבט בנוגע לעתידו. להולנדי היו הצעות מליגות אחרות, בין היתר מהמזרח הרחוק, אבל בסופו של דבר הוא העדיף לפרוש.

עוד בנושא:

פורסם לוח משחקי הלה ליגה: ברצלונה תארח את הקלאסיקו הראשון ב-27.10
העברות בעולם - 4.7: מנצ'סטר סיטי הודיעה על רכישת רודרי, דני סבאיוס לטוטנהאם?

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
מסיים קריירה מופלאה. אריאן רובן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully