וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.7: אנדר הררה חתם בפריס סן ז'רמן, סיטי רכשה את רודרי

הקשר הספרדי של מנצ'סטר יונייטד חתם לחמש שנים אצל הצרפתים, אלופת אנגליה שילמה לאתלטיקו מדריד 70 מיליון יורו, איוסה פרס חתם בלסטר

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* פריס סן ז'רמן הודיעה על החתמתו של אנדר הררה. הקשר הספרדי, שסיים חוזה במנצ'סטר יונייטד, התחייב לחמש שנים בשורות אלופת צרפת.

* כצפוי, ג'אנלואיג'י בופון השוער האגדי חוזר הביתה. האיטלקי עזב את פריס סן ז'רמן אחרי עונה אחת וחתם לעונה בשורות יובנטוס. לידיעה המלאה

* הבלם הספרדי ראול אלביול עזב את נאפולי וחתם לשלוש שנים בוויאריאל, שתשלם לאיטלקים כ-4 מיליון יורו.

* איוסה פרס, חלוצה של ניוקאסל בחמש העונות האחרונות, חתם לחמש שנים בלסטר שתשלם תמורתו כ-30 מיליון ליש"ט. "אני מאוד גאה להיות חלק מהמועדון הזה ולא יכול לחכות לפתיחת העונה". אמר איוסה, שכבש 12 שערי ליגה בעונה החולפת.

* צ'לסי הודיעה סוף סוף על מינויו של פרנק למפארד למאמנה החדש. אחד מגדולי שחקני הבלוז בכל הזמנים, שהוליך אשתקד את דרבי קאונטי למשחק העלייה לפרמיירליג, חתם לשלוש שנים ויחליף את מאוריציו סארי. לידיעה המלאה.

* מנצ'סטר סיטי הודיעה על החתמתו של רודרי, קשר אתלטיקו מדריד, אחרי שאתמול הפעילה את סעיף השחרור בחוזהו אצל הקולצ'ונרוס שעמד על 70 מיליון יורו.

* ריאל מדריד מכרה את ראול דה תומאס לבנפיקה תמורת 20 מיליון יורו. החלוץ בן ה-24 כבש אשתקד 14 שערים כמושאל בראיו ואייקאנו, ויחזיק כעת בסעיף שחרור של 100 מיליון יורו.

* לאחר ששברה את שיא המועדון שלה עם צירופו של ז'ול קונדה מבורדו, רכשה סביליה שחקן נוסף מהליגה הצרפתית: הפעם לוקאס אוקומפה, שחקן הכנף הארגנטינאי בן ה-24, שמגיע ממארסיי תמורת 15 מיליון יורו.

שמועות

* על פי "אס", ריאל מדריד פתחה במגעים עם טוטנהאם - לא בניסיון לרכוש את כריסטיאן אריקסן, אלא דווקא בנוגע למכירתו של דני סבאיוס. מאוריסיו פוצ'טינו מעריך מאוד את הקשר הספרדי הצעיר וביקש לצרפו, אפילו בעסקת השאלה. גם ריאל בטיס מביעה עניין בסבאיוס.

* על פי דיווחים בפורטוגל, סוכנו של ברונו פרננדש כבר סיכם את מנצ'סטר יונייטד את תנאי החוזה של קשר נבחרת פורטוגל - כ-100 אלף ליש"ט לשבוע. ספורטינג ליסבון עדיין דורשת כ-70 מיליון ליש"ט עבורו, הצדדים עשויים להיפגש בסוף השבוע.

* סוכנו של רומלו לוקאקו סיפר שאינטר נואשת לרכוש את החלוץ הבלגי ממנצ'סטר יונייטד, אולם הצדדים עדיין לא מצליחים להגיע לסיכום על העסקה. השדים האדומים דורשים 75 מיליון ליש"ט.

* לאחר שהצעתה בגובה 40 מיליון ליש"ט על ווילפריד זאהה נדחתה על ידי קריסטל פאלאס, צפויה ארסנל להגיש הצעה נוספת, בסך 70 מיליון ליש"ט.

* באיטליה טוענים שבאיירן מינכן חלפה על פני מנצ'סטר סיטי והפכה לפייבוריטית במירוץ אחר שחקן יובנטוס ז'ואאו קאנסלו.

* נשיא ליל ג'רארד לופס הודה: שיחות עם מועדונים "יוקרתיים" מתנהלות בנוגע לניקולא פפה. מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי הן שתיים מהקבוצות שהוזכרו בהקשרו של החלוץ המצוין, שכבש 23 שערים אשתקד.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", בורוסיה דורטמונד מפעילה לחץ על יובנטוס בניסיון לרכוש את מריו מנדז'וקיץ'.

* בתקשורת הצרפתית דווח כי מארסיי פנתה למילאן בנוגע לאנדרה סילבה, כמחליף אפשרי למריו באלוטלי.

דני סבאיוס שחקן נבחרת ספרד הצעירה. רויטרס
יישאר או יעזוב? סבאיוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully