וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם לוח משחקי הלה ליגה: ברצלונה תארח את הקלאסיקו הראשון ב-27.10

האלופה תהיה זו שתארח את משחק הענקים הראשון של הליגה הספרדית בעונה הקרובה, השתיים ייפגשו בברנבאו ב-1 במרץ. הדרבי של מדריד במחזור השביעי, דאבור וסביליה יפתחו מול אספניול

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ברצלונה חוגגת זכייה באליפות בעונה שעברה

אחרי שבאנגליה ובגרמניה כבר פרסמו את לוח המשחקים לעונה הקרובה, הגיע היום (חמישי) תורה של הליגה הספרדית. במוקד יעמדו כמו תמיד משחקי הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד, שייערכו ב-27 באוקטובר בקאמפ נואו וב-1 במרץ בסנטיאגו ברנבאו. הדרבי הראשון של מדריד בין ריאל לאתלטיקו יהיה במטרופוליטנו ב-29 בספטמבר והשני בברנבאו ב-2 בפברואר.

ללוח המשחקים המלא לחצו כאן

במחזור הראשון שיתקיים ב-18 באוגוסט, תתארח ברצלונה אצל בילבאו, ריאל מדריד תצא לגליסיה למשחק מול סלטה ויגו ואילו מונס דאבור עשוי לרשום הופעת בכורה במדי סביליה מול אספניול בחוץ. גם במחזור האחרון, שייערך ב-24 במאי, שתי הגדולות של ספרד ישחקו בחוץ, במשחקים שעשויים להכריע את זהות האלופה - ריאל מדריד תשחק אצל לגאנס, וברצלונה תגיע לאלאבס.

פרסום הלו"ז מגיע בעיצומו של קיץ סוער עוד יותר מהרגיל לקבוצות הצמרת בספרד. האלופה ברצלונה כבר הנחיתה את פרנקי דה יונג וממשיכה בניסיונות לצרף את ניימאר ואולי גם את אנטואן גריזמן, ריאל מדריד הפגיזה עם החתמותיהם של אדן הזאר, לוקה יוביץ', אדר מיליטאו ופרלאן מנדי, ובינתיים אתלטיקו מדריד התעלתה על שתיהן עם צירופו של ילד הפלא ז'ואאו פליקס ב-126 מיליון יורו.

עוד בנושא

אתלטיקו מדריד הודיעה על החתמתו של ז'ואאו פליקס ב-126 מיליון יורו
"ניימאר לברצלונה עומדת להיות העסקה הכי מסובכת בהיסטוריה"
הזיזו אותו: למה דני סבאיוס עומד להיזרק מריאל מדריד בגלל זידאן?

ליאו מסי סרחיו ראמוס ריאל מדריד ברצלונה. רויטרס
תמיד המשחק הכי גדול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully