וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן דלמאו מתרחק ממכבי תל אביב? "אין הצעה טובה, הוא ישוב לאימונים"

3.7.2019 / 20:48

הראקלס לא קיבלה הצעה מספקת, כך על פי המנהל המקצועי: "העסק עדיין מסובך". החלוץ הספרדי עשוי להישאר ולפתוח את העונה בהראקלס

יוטיוב

המגעים בין מכבי תל אביב והראקלס בנוגע לאדריאן דלמאו עדיין לא צלחו וביום שישי הקרוב, בדיוק שבוע לאחר שהחמיץ את הצילום הקבוצתי של קבוצתו ההולנדית, ישוב החלוץ הספרדי בן ה-25 לאימונים.

דלמאו המתוסכל רוצה לעזוב, אולם כעת, לאחר שהחמיץ מספר משחקי הכנה (כולל היום, מול קלאב ברוז'), לא נותרה לו ברירה אלא להסכים ולשוב להתאמן עם חבריו בסוף השבוע. לא מן הנמנע שאף יפתח את העונה עם הראקלס.

"העסק עדיין מסובך", הודה המנהל המקצועי של ההולנדים טים חיליסן. "קרו הרבה דברים, אבל אם אין הצעה טובה אז הוא פשוט נשאר איתנו. כרגע אין הצעה כזו, ואני לא צופה שתהיה כזו עד יום שישי".

דלמאו, יליד פלמה, הצטרף בגיל 17 לאקדמיה של ריאל מדריד ומשם עבר לראיו וייקאנו ושיחק בקבוצת המילואים. לאחר מכן הושאל לסאמורה ושיחק גם בראסינג פרול וקבוצת המילואים של אספניול. אחרי שכבש במדיה 12 שערים ב-25 משחקים, דלמאו הושאל לנומנסיה ולמאיורקה, אבל לא פרץ, לא הצליח לכבוש וחזר לקבוצת מילואים, הפעם זו של ויאריאל. בקיץ האחרון עזב את ספרד לראשונה ורשם את עונת הפריצה שלו דווקא בליגה ההולנדית, עם 19 שערים בהראקלס.

עוד בנושא:

עסקת מכירתו של אור דסה להפועל רעננה קרובה לסיכום
בווסקה עוקצים: "מיטש גולדהאר נהנה לקבל הצעות ולא להתייחס אליהן"
בהראקלס זועמים: "דלמאו ביים את האשפוז, מי עושה דבר כזה?"

שחקן הראקלס, אדריאן דלמאו. GettyImages
העסק לא פשוט. דלמאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully