וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מודים: גוברים המאמצים להחתים את מילוש תאודוסיץ'

3.7.2019 / 8:26

על רקע הדיווחים על הצעת ענק בסרביה, בקבוצה לא מכחישים: "לא בכל יום יש הזדמנות להחתים שחקן כזה. עושים כל שביכולתנו"

ONE

האם מכבי תל אביב בדרך לאחת ההחתמות הגדולות בתולדותיה? באירופה נמשכו אמש (שלישי) הדיווחים לפיהם הצהובים מנסים להחתים את מילוש תאודוסיץ', שחקן נבחרת סרביה ששוחרר בחודש פברואר משורות לוס אנג'לס קליפרס. על פי הדיווח באתר "מוצארט ספורט", המקורב מאוד לרכז העילאי, הציעה מכבי תל אביב שלושה מיליון יורו בהסכם לשנתיים כשהשנה השנייה היא בגדר אופציה.

לפי דיווחים מוקדמים יותר גם אנדולו אפס ואולימפיאקוס, שהציעה 2.5 מיליון דולר לשנתיים, מנסות לצרף את תאודוסיץ'. במקביל גם וירטוס בולוניה הוזכרה כמועמדת לצרפו, אולם בסרביה דווח שהסיכוי שיצטרף לקבוצת יורוקאפ נמוכים.

גורמים במכבי אמרו במהלך הלילה כי הנסיונות לצרף את הגארד הם ממשיים. "לא בכל יום יש לנו אפשרות לצרף שחקן ברמה כזאת. נעשה כל שביכולתנו, הן המקצועיות והן הכלכליות, כדי להחתים אותו". כבר בחודש ינואר, עוד לפני ששוחרר משורות הקליפרס, עמדו חלק מאנשי מכבי בקשר עם תאודוסיץ' כדי לנסות לבצע מחטף ולצרפו, אך המהלך לא צלח.

עוד בנושא

דיווח: מכבי תל אביב הציעה למילוש תאודוסיץ' 3 מיליון יורו לשנתיים
החזרה למכבי תל אביב מתקרבת? בכורה פושרת לזוסמן בליגת הקיץ
מילוש תאודוסיץ' נפרד מהליגה הטובה בעולם: "הגעתי מאוחר מדי"

מילוש תאודוסיץ' במדי לוס אנג'לס קליפרס. AP
גם אולימפיאקוס ואנדולו אפס בעניינים. מילוש תאודוסיץ'/AP

תאודוסיץ', 32, חווה תקופה קצרה ולא מוצלחת ב-NBA עד ששוחרר על ידי הקליפרס, אבל ביורוליג הוא נחשב לאגדה בעיקר בזכות השנים בצסק"א מוסקבה, אליה הוא הגיע מאולימפיאקוס ב-2011. כבר בעונתו הראשונה במועדון הוא הוליך את הרוסים לגמר היורוליג, שם הם הפסידו בגמר דרמטי לאותה אולימפיאקוס. בעונתו השנייה בצסק"א הוא רשם ממוצעים טובים יותר של 12.7 נקודות, 4.9 אסיסטים ושיא קריירה של 2.8 ריבאונדים ביורוליג. ב-2015/16 תיאודוסיץ' רשם את אחת העונות הטובות בקריירה שלו. הוא הוליך את הרוסים לזכייה ביורוליג אחרי שנכשלו בניסיונות הקודמים.

תאודוסיץ' לא שיחק כדורסל מאז ששוחרר מהקליפרס בפברואר, אך בקרוב הוא יחזור לפעילות כשישחק עם נבחרת סרביה באליפות העולם שתיפתח בסין בסוף אוגוסט.

השחקנים שכבר חתומים במכבי תל אביב לעונה הבאה הם אנג'לו קלויארו, ג'ייק כהן, טאריק בלאק, נייט וולטרס, ג'ון דיברתולומאו, סקוטי ווילבקין, יובל זוסמן ודני אבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully