וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב הציעה למילוש תאודוסיץ' 3 מיליון יורו לשנתיים

2.7.2019 / 23:28

בסרביה טוענים שהצהובים פתחו במגעים מחודשים עם רכז הנפלא והגישו לו את ההצעה האטרקטיבית ביותר עד כה - כחצי מיליון יורו יותר מזו של אולימפיאקוס: "הוא לא ממהר כרגע, כי הסכומים הולכים וגדלים"

ONE

בווידאו: תקציר גמר הפיינל פור

שמה של מכבי תל אביב הוזכר בהקשרו של מילוש תאודוסיץ' מספר פעמים במהלך החודשיים האחרונים, אולם ב-24 השעות הדיווחים על מגעים בין הצדדים הולכים וגוברים. הערב (שלישי) טוענים בסרביה כי הצהובים הגישו לרכז המצוין את ההצעה הטובה ביותר שקיבל עד כה - טובה מאלה שהגיעו מכיוון אולימפיאקוס, וירטוס בולוניה ואנאדולו אפס.

על פי אותו דיווח, הצהובים פתחו מחדש במגעים עם רכז נבחרת סרביה ומוכנים לשלם לו שלושה מיליון יורו לשנתיים, אולם רק העונה הראשונה מובטחת - בשנייה תהיה לצהובים אופציה, מתווה שתאודוסיץ' לא שש לקבל. בתקשורת הסרבית אף ציטטו את מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס כאומר: "כן, אנחנו מנהלים עימו מגעים, אבל כדי להביא שחקנים באיכויות כאלה צריך להשקיע כסף רציני".

וירטוס בולוניה הסכימה לשלם לרכז בן ה-32 2.3 מיליון יורו, אולם זה סירב מתוך רצון לשוב ליורוליג. אנאדולו אפס הביעה עניין לפני מספר חודשים וכעת חזרה בה, ואולימפיאקוס הגישה הצעה נמוכה יותר מזו של מכבי תל אביב - 2.5 מיליון יורו לשנתיים. "מובן שתאודוסיץ' לא ממהר לשום מקום, כי הסכומים הולכים וגדלים", נכתב בסרביה. "הם יכולים לצמוח עוד יותר אם יציג יכולת גבוהה באליפות העולם".

עוד בוואלה! ספורט

כל גול בצבע: עשרת השערים היפים ביותר בהיסטוריית כדורגל הנשים
הקרב המדמם ביותר בתולדות ה-MMA: "הרגשתי את הדם זורם בכמויות"
משוגע עם אינספור קבלות: עשרת הרגעים המטורפים בחייו של מייק טייסון
צפו: ווסלי סניידר השיכור הרס מכונית ונעצר על ידי המשטרה בהולנד

מילוש תאודוסיץ', לוס אנג'לס קליפרס, חוגג. AP
מה-NBA למכבי תל אביב? מילוש תאודוסיץ'/AP

כזכור, הצהובים כבר החתימו מוקדם יותר את נייט וולטרס ויש להם בעמדה 1 גם את סקוטי ווילבקין וג'ון דיברתולומאו, אבל אם תיפתח בפניהם האפשרות להחתים שחקן בסדר גודל של תאודוסיץ' הם יילכו עליה. במכבי התעניינו גם במהלך העונה החולפת בתיאודוסיץ', וכעת הם בוחנים שוב את האפשרות.

תאודוסיץ', 32, חווה תקופה קצרה ומאוד לא מוצלחת ב-NBA עד ששוחרר על ידי הקליפרס, אבל ביורוליג הוא נחשב לאגדה ועשה את השם הגדול שלו בצסק"א מוסקבה, אליה הוא הגיע מאולימפיאקוס ב-2011. כבר בעונתו הראשונה במועדון הוא הוליך את הרוסים לגמר היורוליג, שם הם הפסידו בגמר דרמטי לאותה אולימפיאקוס. בעונתו השנייה בצסק"א הוא רשם ממוצעים טובים יותר של 12.7 נקודות, 4.9 אסיסטים ושיא קריירה של 2.8 ריבאונדים ביורוליג. ב-2015/16 תיאודוסיץ' רשם את אחת העונות הטובות בקריירה שלו. הוא הוליך את הרוסים לזכייה ביורוליג אחרי שנכשלו בניסיונות הקודמים.

תאודוסיץ' לא שיחק כדורסל מאז ששוחרר מהקליפרס בפברואר, אך בקרוב הוא יחזור לפעילות כשישחק עם נבחרת סרביה באליפות העולם שתיפתח בסין בסוף אוגוסט. סרביה צפויה לדבר חזק באליפות הזו עם שמות גדולים ושחקני NBA כמו ניקולה יוקיץ', בוגדן בוגדנוביץ' ונמניה בייליצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully