וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב המדמם ביותר בתולדות ה-MMA: "הרגשתי את הדם זורם בכמויות"

קרב אלים במיוחד בלונדון הופסק בשל סיבה לא שגרתית: כמות גדולה מדי של דם על המזרן. אפילו הפרשן נדהם: "לא ראיתי דבר כזה אף פעם", אז למה הלוחמים לא התרגשו?

מתוך יוטיוב

בוידיאו: שחקן ראגבי מחזיר את ברכו למקום בזמן משחק

MMA הוא ענף ספורט ברוטלי, זה ידוע, אבל כזה דבר אנחנו לא זוכרים - קרב בלונדון הופסק מפני שהיה יותר מידי דם על המשטח. בסיבוב השלישי של הקרב, כאשר שני הלוחמים ניקולס דאלבי ורוס יוסטון פצועים וחבולים, הפסיק השופט את ההתמודדות.

הסיבה הרשמית להפסקת הקרב היתה שהמשטח היה חלק מידי, ולכן ללוחמים לא היתה דרך להתייצב עליו ולהמשיך להילחם. פרשן הטלוויזיה שהיה נוכח בזירה אמר: "לא ראיתי דבר כזה ב-MMA מעולם. אני לגמרי מבין מה השופט עשה בכך שהפסיק את הקרב, הוא למעשה קובע ששני הלוחמים פצועים מידי בכדי להלחם".

עוד בנושא:
שחקן ראגבי פרק את ברכו וסטר לה עד שחזרה למקומה
עשרת הרגעים המטורפים בחייו של מייק טייסון
רוסיה ניצחה את גרמניה באליפות העולם ב"כדור-אופנוע"

במהלך הקרב אפו של יוסטון נשבר: "זו היתה חבטה מדוייקת מאד. ברגע שקיבלתי אותה זה היה כאילו מישהו פתח את הברז של האף שלי, הרגשתי את הדם זורם החוצה בכמויות". גם ליריבו דאלבי היה חתך עמוק מתחת לעינו ממרפק שקיבל מיוסטון, פצע שהתנפח במהלך הקרב עד שדאלבי התקשה לראות.

אחרי הקרב העלה דאלבי ציוץ, שניתן להבין ממנו שהפציעות לא בדיוק מפריעות לו: "אני גאה מאד בהופעה שלי. נלחמתי תוך כדי שהייתי במצוקה מסויימת והייתי שניות ספורות מלסיים את הקרב. היה כבוד ועונג להילחם באירוע המרכזי, אני בטוח ששמנו רשום בדפי ההסטוריה". אגב, אם תהיתם, שני הלוחמים הביעו עניין בקרב חוזר.

עוד באותו נושא

קשוח: שחקן ראגבי פרק את ברכו וסטר לה עד שחזרה למקומה בזמן משחק

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully