וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוש תאודוסיץ': "הגעתי מאוחר מדי ל-NBA"

איל כהן

19.6.2019 / 18:55

על אף שעזב את ארה"ב מבלי להותיר חותם, הרכז הסרבי אינו מתחרט על המעבר לקליפרס: "לא רציתי לסיים את הקריירה ולהצטער שלא ניסיתי". דשון תומאס יישאר בפנאתינייקוס, אדי טבארס צפוי לחתום בריאל מדריד עד 2024

מילוש תאודוסיץ', לוס אנג'לס קליפרס, חוגג. AP
הגיע לליגה הטובה בעולם מאוחר מדי. מילוש תאודוסיץ'/AP

שמו של מילוש תאודוסיץ' מסעיר את שוק השחקנים האירופי מאז שוחרר באמצע העונה החולפת מלוס אנג'לס קליפרס, והוא הוזכר כמועמד לקבוצות הבכירות ביותר ביורוליג. עד שיחליט לאן מועדות פניו, מתכונן הרכז הסרבי להופיע בגביע העולם עם נבחרתו בספטמבר ומודה: "הגעתי מאוחר מדי ל-NBA".

בראיון לרשת הטלוויזיה RTS הסביר תאודוסיץ' מדוע מלכתחילה עזב בגיל 30 את חיי הנוחות ככוכב ביורוליג: "לא רציתי להביט לאחור בסיום הקריירה ולהתחרט שלא ניסיתי ולא בדקתי איך זה. זה כדורסל שונה לחלוטין, ועברתי חוויה מאוד משמעותית".

* אדי טבארס, הסנטר הענק של ריאל מדריד (2.21 מ'), מתקרב לחתימה על הארכת חוזהו בחמש עונות במועדון. הוא קלע בעונה החולפת 7.4 נקודות למשחק ב-79 אחוזים מהשדה.

* פנאתינייקוס ממתינה לתשובתו של המאמן ריק פיטינו, ובינתיים החלה לפעול בשוק השחקנים: דשון תומאס, שהפך לזר הבכיר ביותר בקבוצה תחת המאמן האמריקאי, קיבל שדרוג בשכרו וצפוי להישאר. הרכש הראשון של פאו לקראת העונה הבאה הוא הפורוורד/סנטר האמריקאי ג'ייקוב וויילי, שסיים את העונה החולפת בגראן קנאריה ויחליף ככל הנראה את ג'יימס גיסט.

* לוקאס לקאביצ'יוס, שעזב את פנאתינייקוס, חוזר לקדנציה שנייה אצל שרונאס יאסיקביצ'יוס בז'לגיריס קובנה. הוא ימלא שוב את משבצת הרכז, שתתפנה עקב מעברו הצפוי של נייט וולטרס למכבי תל אביב.

* שחקן נוסף שעשוי לנחות בקובנה הוא אקס גלבוע/גליל, זאק לידיי, שהופיע העונה אצל דיוויד בלאט באולימפיאקוס.

אדי טבארס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מתקרב להארכת חוזה בריאל מדריד. אדי טבארס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully