וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "כולם נזהרים ממני כאילו אני איזו מפלצת, זה כואב ומציק"

בראיון לרדיו 103FM, סיפר הקשר/חלוץ הוותיק על הסטיגמה שדבקה בו ("הכל תמיד קיצוני, זה לא אמור להיות ככה") וההצעות שלא מגיעות

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, מיה בנאי עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ערן לוי מוכיח עד כמה מדויק הוא

את פתיחת עונת 2019/20 בליגת העל, ערן לוי עשוי לראות מהבית. בגיל 33 הוא ממתין להצעה שבינתיים עדיין לא מגיעה, לצערו הרב. בראיון ל-103FM סיפר הערב (שלישי) על השם הרע שיצא לו, לטענתו, שלא בצדק.

"שבוע לפני שפגשו את מכבי נתניה, מאמנים תמיד התכוננו לערן לוי, בעיטות חופשיות, קרנות, מסירות ארוכות, ואז כשצריך לקחת את ערן לוי כולם נזהרים כאילו זה איזו מפלצת", אמר. "בחמש השנים האחרונות ראו מה אני עושה וזה נטו כדורגל, אני לא יודע במה אנשים חושבים שאני מתעסק. באמת שזה כואב ומציק, אבל זה לא בידיים שלי, אין לי ברירה. אני מתאמן לבד, אי אפשר להיות עצוב או מאוכזב לכדורגל. נצטרך להמתין. אין כרגע משא ומתן כזה או אחר על הפרק".

עוד בנושא:

הפועל חיפה פתחה עונה, עדן בן בסט: "שמח להיות פה שוב, לא מתחרט על שום דבר שעשיתי בקריירה"
הפועל באר שבע תרשום את אלחמיד ללאצ'י. הבלם עדיין מתאמן לבד
סקציה נס ציונה פנתה לאופיר מזרחי, מכבי חיפה תעזור במימון שכרו?
הפועל תל אביב לא מחכה לדמארי: "אסור לפתוח ככה את העונה"

ערן לוי שחקן הפועל קטמון. קובי אליהו
ממתין בסבלנות. ערן לוי/קובי אליהו

"לא כל מה שקשור בערן לוי צריך להיות כל כך קיצוני, לצערי הרב זה כל הזמן ככה וזה לא אמור להיות ככה", המשיך השחקן. "שחקנים בני 34-35-36 נותנים מספרים בכדורגל, אז זהו, לגמור את הסיפור? ברור שאני יכול להיות שחקן מוביל בליגת העל. אם לא אצליח להיות שחקן מוביל, ולתת את הפס שלי והבעיטה שלי, זה היום שלא אהיה בכדורגל. מה שאני עושה אני לא רץ 5-6-7 ק"מ אלא 8-9 ק"מ, כמו כולם".

לוי נשאל על דבריו של בעלי מכבי נתניה אייל סגל ("לא היה מחזיק 10 שניות על הספסל"), ואמר: "אני מאוד מכבד את אייל סגל כבנאדם וכבעל בית, בעונה שעברה ישבתי על הספסל כמה חודשים בבית"ר ירושלים ולא זכור לי שחס וחלילה רבתי, קיללתי, הברזתי מאימונים. לא כיבדו בנאדם שנתן את החיים שלו בשביל המועדון הזה. הטעות שלי היא שעזבתי את נתניה, נפגעתי מהחוזה שהוצע לי, לא ביקשתי מיליון יורו, אלא את אותו חוזה לעוד עונה. חשבתי שמגיע לי. היום, בדיעבד, קל להגיד שזו טעות".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully