וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לא מחכה לדמארי: "אסור לפתוח ככה את העונה"

2.7.2019 / 10:23

האדומים מחפשים חלוץ בדחיפות, ומעוניינים לצרף אחד מבין גידי קאניוק, חנן ממן ועומרי אלטמן: "גם אם זה ייקח עוד חודש, נצרף קשר טוב". אוראל דגני לא הגיע לאימון מפני שאינו חש בטוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל תל אביב החליטו לצרף שחקן קישור התקפי אחד מבין גידי קאניוק, חנן ממן ועומרי אלטמן. יחד עם זאת, במועדון יודעים כי בשלב זה דרישות השכר של שחקנים אלה נעות סביב 250 אלף דולר ולכן מאמינים שאם ימתינו עם ההחלטה הסכומים יירדו, כולל הדרישה של קבוצתו האוזבקית של קאניוק, פחטקור טשקנט, לאופציית רכישה גבוהה. גורם במועדון אמר הבוקר: "אנחנו בונים את הקבוצה צעד צעד ובסבלנות, גם אם זה ייקח עוד חודש, נצרף קשר טוב".

אוראל דגני הודיע הבוקר כי אינו חש בטוב ולא יגיע לאימון הקבוצה. לסביבתו הבהיר דגני כי אין זה קשור למתיחות עם הנהלת המועדון. עם זאת, הצהרות ההנהלה לפיהם יילקח ממנו סרט הקפטן והכעס עליו עשויים לגרום לשחקן לרצות לעזוב. בהפועל תל אביב לא מתכוונים לשדרג את שכרו של המגן-בלם ומבהירים כי לא ישחררו אותו בפחות מסעיף השחרור שלו, כ-400 אלף דולר.

עוד בנושא:
מכבי חיפה מתכוננת לפגישה עם רוקאביציה
הפועל חיפה: עדן בן בסט חתם לשנתיים
מ.ס. אשדוד פתחה עונה: "רוצים כדורגל טוב

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב באימון הפתיחה. ניב אהרונסון
לא חש בטוב. אוראל דגני/ניב אהרונסון

בנוגע לחלוץ, בצוות המקצועי לוקחים בחשבון כי גם במידה ועומר דמארי יהיה כשיר, ייקח לו זמן לחזור לעניינים ולהתמודד עם העומס הפיזי, ולכן רוצים להתחזק בהקדם בחלוץ: "מייקל אולהה יגיע מאוחר, לדמארי ייקח זמן לחזור, נהיה חייבים חלוץ מוביל לתקופה הזו. אסור לפתוח את העונה עם חור בעמדה כל כך חשובה". בהפועל מאמינים שעד לאחר מחנה האימונים יצליחו לצמצם את הסגל ללא יותר מ-28 שחקנים.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה מתכוננת לפגישה מכרעת עם ניקיטה רוקאביציה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully