וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עדן בן בסט חתם לשנתיים. יואב כץ: "החזרנו את 'הבן האובד'"

1.7.2019 / 20:02

החלוץ חזר לקדנציה רביעית במועדון ויוצג באימון הפתיחה בשלישי. הבעלים: "הוא קיבל את ההחלטה הנכונה וחזר למקום הטבעי שלו"

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: טל רזניק

בווידאו: מכבי נתניה פותחת עונה

הפועל חיפה הודיעה הערב (שני) על החתמתו של עדן בן בסט לשתי עונות, עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ בן ה-32, שהתיר את חוזהו בהפועל באר שבע, חוזר לקדנציה רביעית במועדון בשורותיו כבש 54 שערים, מה שמציב אותו במקום הרביעי בטבלת מלכי השערים של הפועל חיפה בכל הזמנים.

הבעלים יואב כץ אמר לאחר החתימה: "אני שמח שהחזרנו הביתה את ה'בן האובד', למקום הטבעי שלו. תמיד כשהפועל חיפה ועדן בן בסט היו ביחד קרו דברים טובים וזה מה שאנחנו מצפים שיקרה בעונות הקרובות. לעדן תהיה תרומה מקצועית ומנהיגותית חשובה ביותר, ואני שמח שהוא קיבל את ההחלטה הנכונה".

שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט. פייסבוק רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
שוב באדום של חיפה. עדן בן בסט/אתר רשמי, פייסבוק רשמי הפועל חיפה

בן בסט חוזר כאמור למועדון עמו זכה בגביע רק לפני שתי עונות והציג יכולת טובה. אלא שבבאר שבע הוא בקושי קיבל דקות ורשם רק 13 הופעות וכבש שער אחד בקבוצה של ברק בכר. בן בסט עבר בגיל 14 מהפועל חיפה למחלקת הנוער של מכבי חיפה והחל בירוק את דרכו, אבל מזוהה יותר עם המועדון האדום של העיר. אחרי הקדנציה השנייה בהפועל חיפה הוא יצא לאירופה וחתם בברסט ב-2011. בן בסט המשיך בצרפת כשעבר לטולוז וב-2014 חתם במכבי תל אביב, שבמדיה הוא רשם בסך הכל 56 הופעות בשלוש עונות. לבן בסט יש גם 12 הופעות ו-7 שערים במדי נבחרת ישראל.

הפועל חיפה כבר צירפה לפני כן מהפועל באר שבע את קווין טאפוקו בהשאלה, ופרט לשני אלה הגיעו גם השוער יסמין בוריץ', הבלם בן והבה והמגן השמאלי אלי בלילתי. מהראן לאלה חזר לסגל אחרי השעייה בת שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully