וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פתחה עונה, עדן בן בסט: "שמח להיות פה שוב, לא מתחרט על שום דבר שעשיתי בקריירה"

2.7.2019 / 18:33

האדומים ערכו אימון פתיחה, החלוץ החדש-ישן התרגש לשוב. סילבס: "המטרות - פלייאוף עליון". בן אז'ובל התאמן, לאלה ייבחן

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

הפועל חיפה החלה היום (שלישי) את האימונים שלה לקראת העונה הקרובה כאשר שחקני הרכש, ובראשם קווין טאפוקו ועדן בן בסט, נכחו באימון הפתיחה. גם מושאלים דוגמת רועי שוקרני ועידן גולן החלו את האימונים עם הקבוצה.

מהראן לאלה ייבחן ואם יהיה בכושר טוב, יוחתם. החלוץ הוותיק נפגש לאחרונה עם המאמן חיים סילבס שהבטיח להעניק לו הזדמנות אמיתית. גם בן אז'ובל החל את האימונים ומול הפועל עכו מתנהלים שיחות על השאלה. חלוצה לשעבר של קבוצת הנוער זיקו, שהתחתן לאחרונה עם ישראלית וצפוי לקבל אזרחות, עשוי להתחיל בהתרשמות. החלוץ שוחח עם יואב כץ וכעת יצטרך סילבס להחליט האם להעניק לו הזדמנות להיבחן.

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס עם בן והבה, אלי בלילתי, יסמין בוריץ', קווין טאפוקו, עדן בן בסט. לילך וייס רוזנברג
סילבס והפנים החדשות/לילך וייס רוזנברג

"הסגל עדיין לא שלם וטוב שכך", אמר סילבס. "יש מושאלים שחוזרים ונהיה פתוחים לדברים חדשים. אני בטוח שתהיה קבוצה טובה ואווירה טובה, תחילת עונה זה מרגש. אנחנו מחפשים שחקן התקפה משמעותי, היה לי חשוב שעדן יהיה פה וניתן לו הכל כדי שיצליח. יש פה חבר'ה מנהיגים, על קפטן נחליט בהמשך. זה ברור שזו עונה חשובה גם עבורי וגם עבור הקבוצה, אם הייתי עושה עונה גדולה בעונה שעברה זה היה פחות משמעותי, אבל זה המצב כרגע. אנחנו מכבדים מאוד את מהראן לאלה ואם נראה שהוא בכושר שאנחנו רוצים, אז כולם יהיו מאושרים. אז'ובל מתחיל אימונים איתנו אבל אני לא יודע להגיד אם הוא יישאר איתנו. המטרות - פלייאוף עליון"..

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט. לילך וייס רוזנברג
נרגש לחזור. בן בסט/לילך וייס רוזנברג

בן בסט הוסיף: "מאוד מתרגש. הפרצופים מוכרים אבל ההתחלה חדשה וזה כיף. כל פעם הלכתי מהקבוצה מסיבות אחרות אבל אני שמח שוב להיות פה, יש לי הרבה אהבה למקום, אני מרגיש הערכה ואהבה ושאני יכול להצליח. בשנה שעברה לא האמנתי שאעזוב אבל הכי חשוב שאני פה. קיבלתי הודעות של אנשים שבוכים שעזבתי וזה שבר לי את הלב ועכשיו אני מקווה לשמח אותם".

החלוץ החדש-ישן הוסיף ואמר: "על מטרות אתם צריכים לדבר עם חיים ויואב אבל אני יכול להבטיח שזו תהיה קבוצה שאם תילחם ותתן את הנשמה, אז נגשים את המטרות. יואב מבקש שאהיה דומיננטי בחדר ההלבשה, הוא סומך עלי בעיניים עצומות וזה המקום להודות לו. דור וגילי מנהיגים בלתי מעורערים ויש הרבה מנהיגים. אם יחליטו שאהיה קפטן אקבל באהבה ואם לא אז אקבל גם את זה באהבה. לא מצטער על שום דבר שעשית בקריירה. אני רעב לשחק ולהראות מה אני יודע"

אוהדי הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
והיו גם כמה אוהדים/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully