וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.7: טאנגי אנדומבלה חתם בטוטנהאם והפך לרכש היקר בתולדותיה

הספרס שילמו לליון בין 65 ל-70 מיליון יורו על הקשר הצרפתי, שחתם לשש שנים. סראביה עבר לפריס סן ז'רמן, זידאן מתעקש על פוגבה

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרננדו טורס הפורש

העברות

* טוטנהאם השלימה את החתמתו של קשר ליון, טאנגי אנדומבלה בן ה-22 שחתם לשש שנים. סכום ההעברה המשוער על ידי התקשורת האנגלית הוא 65 מיליון יורו - סכום שיהפוך את הצרפתי לרכש היקר ביותר של טוטנהאם אי פעם.

* סטפנו סנסי, קשרה בן ה-23 של ססואולו ונבחרת איטליה, חתם באינטר. לפי מתווה העסקה, הנראזורי ישלמו 5 מיליון יורו כדמי השאלה ותהיה להם אופציה לרכוש את השחקן בקיץ הבא ב-25 מיליון.

* ארסנל החתימה את גבריאל מרטיניי. שחקן הכנף ברזילאי בן 18 שיחק עד כה רק בברזיל וארסנל תהיה התחנה האירופאית הראשונה שלו. מרטיניי נרכש מאיטואנו בעד שישה מיליון יורו וכרגע לא ברור אם ישחק בקבוצה הראשונה של ארסנל העונה, אך השחקן חתם על חוזה ארוך טווח ובהחלט בונים עליו בלונדון.

* טוטנהאם החתימה את ג'ייק קלארק תמורת כ-10 מיליון ליש"ט. הוא חתם עד 2023, אבל יישלח ללידס בהשאלה. זו ההחתמה הראשונה של טוטנהאם אחרי 517 ימים (!), וגם הוא לא ישחק בה בעונה הבאה (ההחתמה הקודמת הייתה לוקאס מורה מפ.ס.ז'). קלארק בן ה-18, שחקן האגף, בעונה שעברה כבש פעמיים ובישל פעמיים ב-25 הופעות.

* פריס סן ז'רמן הודיעה הבוקר רשמית על החתמת פאבלו סראביה לחמש שנים. הצרפתים ישלמו לסביליה 20 מיליון יורו (2 מיליון יותר מסעיף השחרור שלו) על הקשר, שסיים את העונה שעברה עם 23 שערים ו-17 בישולים (בכל המסגרות), כולל 13 בישולים בליגה. הוא גדל בריאל מדריד, עבר מריאל קסטיה ב-2011 לחטאפה תמורת 3 מיליון יורו, נמכר לסביליה במיליון יורו בלבד, וכעת נמכר בכ-20.

* אחרי שעזב את ניוקאסל, רפא בניטס עובר לליגה הסינית. המאמן הספרדי הוותיק מונה היום כמאמנה החדש של דליאן ייפאנג, הקבוצה שבה מככב יאניק קראסקו שחקן נבחרת בלגיה, וצפוי להרוויח כ-14 מיליון יורו בעונה.

* בגיל 38 - אמרה בולוזוגלו חוזר לקדנציה שלישית בפנרבחצ'ה הטורקית. מי ששיחק חמש שנים בגלאטסראיי (ועבר באינטר, ניוקאסל ואתלטיקו מדריד) עזב את בשקשהיר אחרי ארבע שנים ושב שוב לקבוצתו. בלוזגלו, בעל 99 הופעות בנבחרת, הפך בעבר לכדורגלן הטורקי הראשון שמואשם על ידי בית המשפט בקללה גזענית על המגרש.

* אדריאן ראביו הוצג ביובנטוס, וילבש את החוצה עם המספר 25: "אחרי שבע שנים בפריס אני מוכן לשחק בסרייה A, ואעשה זאת באותה נחישות כתמיד. ג'יאנלואיג'י בופון דיבר איתי הרבה על יובנטוס והדעה שלו משמעותית מאוד עבורי. החודשים האחרונים היו מסובכים עבורי, מבחינה אישית ומקצועית, אבל כעת אני מוכן להשאיר הכל מאחוריי".

* אסטנה הקזאחית, מי שעשויה להיות יריבת מכבי תל אביב, החתימה את החלוץ הקונגולזי פירמין מובלה, 25, שמגיע בהשאלה עם אופציית רכישה. בשנה שעברה בטולוז כבש שער ליגה אחד. המנצחת בין אסטנה לקלוז' הרומנית תשחק מול מכבי תל אביב בסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות.

* השוויצרי הוותיק, ואלון בהראמי, חזר לשוויץ אחרי לא מעט שנים בליגות הגדולות באירופה וחתם בגיל 34 בסיון לשנתיים.

* ליל שילמה 3 מיליון יורו לבלננשש עבור המגן השמאלי ריינילדו מנדאבה, ששיחק אצלה כמושאל בחצי העונה האחרונה. שחקן נבחרת מוזמביק בן ה-25 חתם על חוזה עד 2022.

* לואיס ריוחה, שחקן הכנף בן ה-25 של אלמריה, נרכש על ידי אלאבס ב-2 מיליון יורו וחתם על חוזה עד 2023.

* אחרי שש שנים בהן היה שייך למילאן והושאל, שחקן ההגנה סטפן סימיץ' (24) חתם לארבע שנים בהיידוק ספליט. סימיץ' נולד בפראג ולכן בחר לייצג את נבחרת צ'כיה, במדיה ערך הופעה אחת.

* פאוק סלוניקי, אלופת יוון שנאלצה לחפש מאמן חדש לאחר עזיבתו הפתאומית של רזבאן לוצ'סקו לטובת חוזה עתק בערב הסעודית, מינתה את אבל פריירה, מאמנה המצליח של בראגה, שקיבלה עבורו פיצוי של כ-2 מיליון יורו.

שמועות

לאחר שהיה אחד השחקנים המובילים של נבחרת ספרד שזכתה באליפות אירופה מתחת לגיל 21 דני סבאיוס התייחס לעתידו בריאל מדריד בראיון למארקה : "אני מתאר לעצמי שזידאן צפה בטורניר, אבל יש לו רעיונות מגובשים לגבי העונה הבאה וכולנו יודעים מה הם. עכשיו הגיע הזמן לנוח, להתנתק מהעונה שעברה ועל העתיד כבר אחשוב עוד כשבועיים".

* סרחיו רגילון, מגנה השמאלי של ריאל מדריד עשוי להיות מושאל לסביליה בעונה הבאה, כך לפי 'אס' הספרדי. המגן בן ה-22 יושאל ללא אופציית רכישה. רגילון עלה על כל הציפיות ממנו בעונתו הראשונה כמקצוען ובמדריד בונים עליו לעתיד ורוצים שיצבור ניסיון אצל האנדלוסים.

* "אס" טוען הבוקר: "ריאל מדריד לא מוותרת על פול פוגבה". מנצ'סטר יונייטד נלחמת על הקשר, שכבר הודה שהוא "מחפש אתגר חדש", אבל ריאל "מתכננת להילחם עליו עד הרגע האחרון של מועד ההעברות ב-2 בספטמבר". עוד נטען כי יונייטד כבר סירבה פעמיים לדון בהצעה של הבלאנקוס, כש"פוגבה הוא השחקן היחיד שזידאן ביקש במפורש הקיץ מפלורנטינו פרס". עוד מדווח ב"אס": מינו ראיולה מנצל את יובנטוס כדי להעלות את הערך של פוגבה, אבל לא נראה שיובה באמת יכולה לרכוש אותו.

* מחירי טירוף באנגליה: מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה ללסטר - 70 מיליון ליש"ט על הארי מגווייר, בלם נבחרת אנגליה בן ה-26. לסטר דחתה (!) את ההצעה, מאחר שהיא מאמינה שבשביל לרכוש אותו יונייטד צריכה להשוות את השיא העולמי לשחקן הגנה ששולם על וירג'יל ואן דייק: 75 מיליון ליש"ט.

* "לאקיפ" טוען היום: אנטואן גריזמן יוצג בשבוע הבא בברצלונה, אחרי שאתמול ירד סעיף השחרור שלו מ-200 מיליון ל-120 מיליון יורו. "ספורט" מדווח: החלה הספירה לאחור למבצע גריזמן, בארסה רוצה לסגור את הפרטים מהר ככל האפשר, אבל לא רוצה שההחתמה תפגע בהצגתו של פרנקי דה יונג שיוצג השבוע במועדון.

* באיטליה מדווחים שמתייס דה ליכט סגר את כל תנאיו בשורות יובנטוס, שמחכה שאייאקס תקבל את ההצעה הכספית שלה על הבלם בסך 75 מיליון יורו. ג'אנלואיג'י בופון עשוי לחזור לעונה אחת למועדון ולאחריה יפרוש.

* על פי דיווחים בספרד, נציגיו של ניימאר ואביו צפויים להיפגש במהלך היום בקטלוניה עם ראשי ברצלונה במטרה לסגור את עסקת הענק שתחזיר את הכוכב הברזילאי לאלופת ספרד. "שני הצדדים אופטימיים שאפשר להגיע לסיכום", נטען בדיווחים, אם כי פריס סן ז'רמן לא ממהרת לחתום ומקשיחה את עמדותיה. כל ההתפתחויות על ניימאר וברצלונה - בידיעה המלאה

* בצרפת טוענים שבאיירן מינכן סימנה את עוסמאן דמבלה מברצלונה כאחת ממטרות הרכש העיקריות שלה הקיץ והגישה הצעה על הצרפתי בסך 70 מיליון יורו - אבל בארסה דחתה את ההצעה הראשונה על השחקן (שנקנה ב-105 מיליון יורו, לא כולל בונוסים).

* ארסנל הגישה לקריסטל פאלאס הצעה בסך 45 מיליון יורו עבור הקיצוני ווילפריד זאהה שנמצא כרגע עם נבחרת חוף השנהב באליפות אפריקה. פאלאס דורשת סכום כפול.

* בצד השני של הכביש, המגן השמאלי תאו הרננדז נחת כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום במילאן, שתשלם 20 מיליון יורו לריאל מדריד עבור כרטיסו.

* טיאגו מנדס, קשרה הברזילאי של ליל, נחת בליון לקראת חתימה בקבוצה. סכום ההעברה צפוי לעמוד על 25 מיליון יורו, כשגם המגן ממאלי יוסוף קונה צפוי לעשות את המעבר בסיום אליפות אפריקה ולהקפיץ את המחיר ל-37 מיליון.

עוד באותו נושא

הקרב המדמם ביותר בתולדות ה-MMA: "הרגשתי את הדם זורם בכמויות"

לכתבה המלאה
הארי מגווייר שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
כמה הוא שווה? מגווייר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully