וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ב-NBA: דמיאן לילארד ירוויח בפורטלנד 196 מיליון דולר, ג'ימי באטלר למיאמי

קווין דוראנט יפרסם את היעד הבא שלו, בארה"ב מדווחים: הוא ישחק בנטס לצד קיירי אירווינג ודיאנדרה ג'ורדן. וגם: ניקולו מלי מפנרבחצ'ה יעבור לניו אורלינס

עריכת וידאו: מתן חדד

שוק ההעברות ב-NBA גועש ורועש, כאשר הלילה (ב-01:00 שעון ישראל) ייפתח רשמית חלון ההעברות בליגה הטובה בעולם. קווין דוראנט אומנם לא צפוי לשחק כדורסל בעונה הבאה בעקבות הפציעה הקשה שלו בגיד האכילס, אבל אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN מדווח שכבר הלילה הכוכב הגדול שהפך לשחקן חופשי יודיע היכן הוא מתכוון לשחק בעונה הבאה, והבחירה שלו צפויה להיות ברוקלין נטס.

דוראנט, הפרי אייג'נט הבכיר בליגה שנפצע במהלך סדרת הגמר, יודיע על ההחלטה שלו היכן ישחק (למעשה ב-2020) בעמוד האינסטגרם של החברה בבעלותו, theboardroom. ארבע המועמדות הרציניות ביותר להחתימו הן ניו יורק ניקס, ברוקלין, ל.א קליפרס וגולדן סטייט קבוצתו הנוכחית. ברחבי הליגה יעצרו את נשימתם לקראת ההחלטה של השחקן, החלטה שתהיה לה השפעה מכרעת על עתידה של הליגה, אם לא בעונה הקרובה אז בעונות שלאחר מכן.

ווג'נראוסקי דיווח שדוראנט יבחר בברוקלין, שתהפוך לסופר טים החדשה. לטענתו, ברוקלין "תשלים סוויפ הלילה", כשתודיע על החתמת דוראנט, קיירי אירווינג ודיאנדרה ג'ורדן. דוראנט ירוויח 164 מיליון דולר ל-4 שנים, בעוד קיירי אירווינג יסתפק ב-141 מיליון דולר ל-4 שנים.

גם על פי כתב "ניו יורק טיימס" מארק סטיין הוותיק, בברוקלין מאמינים שהם יזכו בדוראנט ו"מביעים ביטחון שהוא ישחק אצלם" לצד קיירי אירווינג, כשדיאנדרה ג'ורדן, חברו הקרוב של דוראנט, צפוי גם הוא להצטרף. הווריירס הגישו ל-KD הצעה על סך 221 מיליון דולר לחמש שנים, אבל הנטס מאמינים שבכל זאת דוראנט יבחר בהם.

כזכור, דוראנט החליט לא לממש את האופציה לעונה נוספת בחוזה שהיה לו בגולדן סטייט. הקליפרס, הניקס והנטס לעומת זאת מתכוונות להציע לו חוזה לארבע שנים תמורת 164 מיליון דולר.

עוד בנושא:

דוראנט הבא בתור? קיירי אירווינג על סף סגירה לארבע עונות בברוקלין
קמבה ווקר בחר בסלטיקס: יחתום על חוזה מקסימום לארבע שנים
בארצות הברית מדווחים: קווין דוראנט וקוואי לאונרד רוצים לשתף פעולה
החתמת השנה ביורוליג? "ניקולה מירוטיץ' החליט להצטרף לברצלונה"

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט מול שחקן טורונטו ראפטורס קוואי לאונרד. GettyImages
מי תזכה בשירותיו? קווין דוראנט/GettyImages

מוקדם יותר היום ווג'נראוסקי פרסם דיווח מפתיע למדי שלפיו ניקולו מלי, הפורוורד של פנרבחצ'ה הטורקית, סיכם על חוזה לשנתיים בשורות ניו אורלינס פליקנס.

מלי חתם לפני שתי עונות בפנרבחצ'ה, אחרי שהצטיין בשורות באמברג הגרמנית. הוא היה שותף לאיבוד האליפות לאנאדולו אפס העונה, אך בעונה שעברה היה הקלע המוביל בפיינל פור של היורוליג, שבו קבוצתו הפסידה בגמר לריאל מדריד. ב-36 משחקי יורוליג בעונה שעברה, מלי רשם ממוצעים של 7.3 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק. מלי משחק בעמדה 4, אבל באירופה שימש מדי פעם כסנטר. מלי שיחק ביורוליג גם עם מילאנו, שאת מדיה לבש בין השנים 2010 ל-2015.

אם האיטלקי אכן יחתום בפליקנס, הוא יצטרף שם לזאיון וויליאמסון, הפורוורד הנהדר שנבחר בבחירה הראשונה בדראפט וצפוי להיות אחד הכוכבים הגדולים ב-NBA בשנים הבאות. החדשות הללו מגיעות יממה אחרי שהתברר שכוכב אירופאי גדול אחר, ניקולה מירוטיץ' יעזוב את ה-NBA אחרי שסיכם במדי ברצלונה הספרדית.

עוד באותו נושא

הלייקרס פינו מקום לחוזה מקסימום שלישי, קמבה ווקר בדרך לבוסטון

לכתבה המלאה
ג'ימי באטלר פילדלפיה. רויטרס
בדרך למיאמי. ג'ימי באטלר/רויטרס

שמועות ברחבי הליגה

* ברוק לופז צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים במילווקי בעלות של 52 מיליון דולר.

* אדריאן ווג'נראוסקי מדווח: בוסטון מעוניינת בסיין אנד טרייד משולש שבמסגרתו קמבה ווקר יעבור אליה תמורת קיירי אירווינג וטרי רוז'יר יעבור לשארלוט. בזכות המהלך: בוסטון תפנה 9 מיליון דולר בתקרת השכר שלה.

* מארק סטיין מדווח שמינסוטה תעשה מאמצים גדולים להחתים את דיאנג'לו ראסל, רכזה המצוין של ברוקלין. בראסל מעוניינת גם הלייקרס האקסית שלו. מי שצפוי להחליף את ראסל בנטס הוא קיירי אירווינג.

* ריקי רוביו הרכז הספרדי של יוטה, עשוי לחתום בשורות אינדיאנה. בויאן בוגדאנוביץ' עשוי לעשות את הדרך ההפוכה ולחתום על חוזה בשורות הג'אז שהתחזקו מוקדם יותר במייק קונלי מממפיס.

* בארה"ב מדווחים שג'ימי באטלר, כוכבה של פילדלפיה בעונה שעברה, צפוי להבהיר לראשי מיאמי שהוא מעוניין להצטרף אליהם.

* אחרי שהוליך את פורטלנד עד לגמר המערב, דמיאן לילארד צפוי לחתום על חוזה מפלצתי לארבע שנים בקבוצה תמורת 196 מיליון דולר. כך מדווח שאמס צ'ראניה מ"דה אתלטיק".

* עם פתיחת חלון ההעברות ב-NBA, יונאס ולנציונאס, הסנטר הליטאי שעבר בטרייד מטורונטו לממפיס, צפוי לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים בקבוצה תמורת 45 מיליון דולר.

* דוויט פאוול צפוי לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים בדאלאס תמורת 33 מיליון דולר.

* סקרמנטו מתכוונת ללכת חזק מאוד על אל הורפורד ולהגיש הצעה שמנה לסנטר בוסטון שהופך להיות שחקן חופשי הקיץ.

* קיירי אירווינג סיכם עם אימן שאמפרט שהוא יחבור אליו ויחתום גם הוא הקיץ בשורות ברוקלין נטס.

* הלייקרס, מילווקי ושיקגו מעוניינות בראשון הולמס שחקנה של פיניקס.

* מיאמי, פילדלפיה, פיניקס, שארלוט, ברוקלין, וושינגטון ודאלאס - כולן מביעות עניין בקווין קוק, הרכז שלובש את מדי גולדן סטייט מאז 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully