וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמת השנה ביורוליג? "ניקולה מירוטיץ' החליט להצטרף לברצלונה"

בארה"ב טוענים שהפורוורד המצוין החליט לוותר על חוזים גדולים ב-NBA כדי לשוב ליורוליג. דיווח: טייריס רייס בדרך לפנאתינייקוס

ניקולה מירוטיץ', מילווקי באקס. AP
ברצלונה חושבת בגודל. מירוטיץ'/AP

לא מעט שנים חלפו מאז שברצלונה עמדה בציפיות שלה ביורוליג. בעונה הקרובה, כך עושה רושם, זה עשוי להיות אחרת: בארצות הברית מפרסמים הערב (שבת) שניקולה מירוטיץ' החליט להצטרף לקטלאנים, במה שצפוי להיות אחד החוזים הגדולים בתולדות היורוליג.

מירוטיץ' (28, 2.08 מ') סיים את חוזהו במילווקי בתום העונה החולפת והפך שחקן חופשי מבוקש על ידי לא מעט קבוצות. על פי דיווחים, החזיק הפורוורד שגדל בריאל מדריד בהצעות לחוזים ארוכי טווח של 45-50 מיליון דולר, אולם בחר לשוב ולהיות שחקן מרכזי ביבשת הישנה.

* את הקריירה האירופית שלו החל טייריס רייס ביוון, אולם מאז שעזב את פאניוניוס ב-2010 לא שב. כעת זה עשוי לקרות, כשהרכז האמריקאי הוותיק נמצא על סף חתימה בפנאתינייקוס, כך על פי דיווחים. אקס מכבי תל אביב צפוי לסגור לעונה אחת, לאחר שרשם אשתקד 15.4 נקודות ו-8 אסיסטים למשחק במדי באמברג הגרמנית. רייס (32) זכור, כמובן, מהפיינל פור המופלא עם מכבי תל אביב, כשסחף את הצהובים לזכייה ביורוליג ב-2014 ולאחר מכן נבחר ל-MVP. שנה לאחר מכן זכה עם חימקי מוסקבה ביורוקאפ ושוב נבחר לשחקן המצטיין של הפיינל פור, אולם מאז רשם דעיכה מסוימת, תחילה בברצלונה ולאחר מכן בסין.

* השם החדש ברשימת המועמדים של אולימפיאקוס: מתיאס לסור, שחקן הפנים הצרפתי (23, 2.06 מ') שהעמיד אשתקד ממוצעים של 11 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק ביורוקאפ.

עוד בנושא:

ניסיון קאמבק נוסף: סופוקליס שחורציאניטיס ייבחן בעולה החדשה ביוון
זניט סנט פטרסבורג קיבלה את הכרטיס החופשי ליורוליג
דיווח: תומא הרטל יחתום לשלוש שנים בברצלונה תמורת 11 מיליון דולר

טייריס רייס שחקן באמברג. קובי אליהו
חוזר לרמות הגבוהות של היבשת. רייס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully