וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מימשה את האופציה על אנג'לו קלויארו: "לא היה ספק שימשיך"

30.6.2019 / 14:04

הפורוורד (30, 2.03) שהתנדנד לאורך החודש האחרון יישאר לעונה נוספת, ספרופולוס: "אחת הסיבות לשינוי שעשינו אשתקד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב מימשה היום (ראשון) רשמית את את האופציה שיש לה על אנג'לו קלויארו שימשיך במועדון גם לעונת 2019/20. "לא היה שום ספק שאנג'לו ימשיך במועדון שלנו", הסביר המאמן יאניס ספרופולוס. "הוא אחת הסיבות לשינוי שעשינו בשנה שעברה. אני מאוד שמח שהוא ימשיך להילחם איתנו באתגרים החדשים שעומדים בפנינו, ואני מאמין שאנג'לו ישחק אפילו יותר טוב בעונה הבאה".

בחודשיים האחרונים מעמדו של קלויארו עמד בטלטלה גדולה. לפני כחודש פרסמנו כי הוא צפוי להמשיך כשגם המאמן יאניס ספרופולוס התייחס אליו כחלק מהסגל, אך לאחר מכן חל פיחות משמעותי במעמדו של השחקן. עם סיום העונה התחושות היו כי קלויארו לא ימשיך, אלא שבימים האחרונים החליט הצוות המקצועי בראשותו של יאניס ספרופולוס לשמור על הפורוורד כחלק ממדיניות שמירת הליבה שאותה מוביל המאמן היווני, והוא אמור לקבל את ההודעה על המשך דרכו בימים הקרובים.

קלויארו מצטרף לג'ייק כהן וטאריק בלאק שקיבלו חוזה חדש במדים הצהובים, לגארד נייט וולטרס שהצטרף ולשחקנים שמחזיקים בחוזה מהעונה שעברה - ג'ון דיברתולומאו, סקוטי ווילבקין, דני אבדיה ויובל זוסמן.

שחקן מכבי תל אביב, אנג'לו קלויארו. דני מרון
נשאר בהיכל. אנג'לו קלויארו/דני מרון

קלויארו (30, 2.03 מ') בנה את מעמדו באירופה בצורה איטית. הוא החל את הקריירה בבולגריה, התקדם לשנתיים בגרמניה, ואחרי עונה בליגה הספרדית הגיע לטורקיה לביוקומצ'צ'ה הטורקית בעונת 2016/17. בקיץ 2017 חתם בבנביט, הרשים בליגת האלופות של פיב"א, ובקיץ שעבר עבר למכבי תל אביב. הוא נחשב לאחד השחקנים האהובים על ספרופולוס, שהפך אותו לשחקן חמישייה קבוע. ב-30 משחקי יורוליג רשם 7.4 נקודות ו-4.8 ריבאונדים, כשהצגת השיא שלו נגד פנאתינייקוס, אז קלע 20 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים, זיכתה אותו בתואר שחקן המחזור ה-20 ביורוליג. בליגת העל רשם קלויארו 5.8 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק.

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר על הארכת הסכם החסות של חברת DHL אקספרס בשנתיים נוספות, בסכום של 1.5 מיליון שקלים לשנה. המנכ"ל אלי דריקס אמר: "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה המתמשך. DHL ומכבי תל אביב הולכים יד ביד כבר עונה שמינית ברציפות ואין ספק שהם שותפים רציניים ומלאים לדרך שלנו, ואנו מברכים על כך. זהו חיבור טבעי בין שני מותגי על, הן בזירה המקומית והן בזירה הבינ"ל, הדוגלים במצוינות, בהישגיות ובמקצוענות".

עוד באותו נושא

"ליובל זוסמן יש פוטנציאל להפוך לסטופר הגנתי מהספסל של הקאבס"

לכתבה המלאה
מכבי תל אביב. יח"צ DHL,
מכבי תל אביב/יח"צ DHL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully