וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מקווה שאריק סאבו יעזוב השבוע, עדן בן בסט סיכם על התרת חוזהו

30.6.2019 / 9:40

ויקטוריה פלזן וארסנל טולה מעוניינות בסלובקי, החלוץ ישוחרר סופית כשיסגור בהפועל חיפה. מחמאות לרמזי ספורי, הפועל תל אביב עשויה לפנות בנוגע לחנן ממן

אתר הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע מקווים להתקדם השבוע עם שחרור חלק מהשחקנים המנודים. אחרי שקווין טאפוקו הושאל להפועל חיפה, רוצים במועדון לסגור את המעבר של הזר השני ששוחרר אריק סאבו, אחריו עוקבות כרגע שתי קבוצות. ההתעניינות הטרייה היא של ויקטוריה פלזן הצ'כית ששוקלת לצרפו. בשחקן מתעניינת גם ארסנל טולה הרוסית וההערכה בבאר שבע שאחת מהן תתקדם השבוע כדי לצרף את הקשר.

שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא חנן ממן, בו מתעניינת הפועל תל אביב ועשויה לפנות לבאר שבע כדי לצרפו. עדן בן בסט הגיע לסיכום על התרת חוזהו, ויעזוב באופן רשמי כשיסכם בהפועל חיפה. אשר לרכש, נמשכים המגעים לצירוף קשר אחורי זר אחרי שירדה אופציית ברלומדו פרלאסה.

בקבוצה היו מרוצים ממשחק האימון מול אולימפיאקוס אמש (שבת) שהסתיים ב-2:2. רמזי ספורי זכה לביקורת חיובית בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, לאחר שבישל את השער הראשון לבן שהר. בעוד 11 ימים תחל באר שבע את דרכה במוקדמות הליגה האירופית במשחק חוץ בלאצ'י שבאלבניה. מאחר שמדובר בעיר קטנה המרוחקת רק כמה עשרות קילומטרים מטיראנה, הוחלט שהקבוצה תשהה בעיר הבירה באלבניה ותגיע ממנה למשחק ולאימון המסכם.

עוד בנושא:

עקוב אחרי: אפקט ההחתמה של מאור בוזגלו על הפועל תל אביב
בית"ר ירושלים רוצה לסגור את הסגל עם חמישה זרים
מכבי חיפה: איקוום אודו מרשים במחנה האימון ועשוי להירשם לאירופה
הפועל באר שבע ואולימפיאקוס נפרדו ב-2:2 במשחק אימון בפולין

שחקן הפועל באר שבע אריק סאבו. לירון מולדובן
בדרך לצ'כיה או רוסיה?/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully