וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים החתימה את תמיר עדי מהפועל קטמון ושלום אדרי ממ.ס טירה

30.6.2019 / 15:16

השניים שהרשימו באימוני הקבוצה השבוע הצטרפו לסגל של רוני לוי. בניון: "הם הוכיחו את עצמם במהלך המבחנים שערכנו". נבחנת אפשרות לרכוש את מתן בלטקסה

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

עיקרי הדברים

- בית"ר ירושלים הודיעה על החתמת תמיר עדי ושלום אדרי

- בקבוצה עשויים להתפשר על חמישה זרים במקום שישה

- בית"ר ממשיכה במגעים עם ניקיטה רוקאביציה

seperator

בית"ר ירושלים הודיעה היום (ראשון) על החתמתם של תמיר עדי ושלום אדרי. עדי (26) הוא בלם-קשר ששיחק בעונה החולפת בהפועל קטמון. אדרי (25) הוא קשר התקפי שהבקיע תשעה שערים במדי מ.ס טירה מליגה א' צפון. השניים נבחנו בקבוצה בשבועות האחרונים והרשימו את המאמן רוני לוי.

המנהל המקצועי, יוסי בניון, אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים לצרף אל שורותינו את תמיר ואת שלום. מדובר בשחקנים שהוכיחו את עצמם במהלך המבחנים שערכנו ואנחנו שמחים על הצטרפותם. שניהם שחקנים מוכשרים מאוד ואני בטוח שישתלבו אצלנו בצורה נהדרת".



עוד בנושא

רוקאביציה השהה את תשובתו למכבי חיפה, יחזור לעוד קדנציה בבית"ר?
מאור בוזגלו חתם לשנתיים בהפועל תל אביב, ניסנוב: "הכישרון גדול בארץ"
מכבי חיפה: איקוום אודו מרשים במחנה האימון ועשוי להירשם לאירופה

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים חוזרת לאופציית ניקיטה רוקאביציה ומחפשת שוער שני

לכתבה המלאה
בית"ר ירושלים. אתר רשמי
שני מצטרפים חדשים. אדרי ועדי/אתר רשמי

בבית"ר ממשיכים לנסות ולבנות את הסגל לקראת העונה הבאה, אך כבר עתה ברור כי חלק מההחלטות יהיו סוג של פשרה. גורמים במועדון אמרו בסוף השבוע: "הקאדר הישראלי של הקבוצה לא מספיק טוב. אין בסיס מקומי אחרי שנים של הזנחה, אין ישראלים מובילים בשוק, אנחנו שמים משקל גדול מאוד על הזרים השנה וזה מסוכן". יחד עם זאת, בבית"ר מאמינים כי יצליחו להשלים את הסגל עם עוד 3-4 שחקנים שיעשו שינוי משמעותי.

המטרה במועדון היא לסכם בשבועות הבאים עם בלם זר, עם עדיפות לכזה שיכול לשחק בתפקיד נוסף - קשר אחורי או מגן שמאלי. בשלב הזה ההחלטה היא כי הסגל יכלול חמישה זרים בלבד, והמשמעות היא שהקבוצה תצטרך לצרף ישראלים בעמדות המגן השמאלי, הקשר האחורי והחלוץ. בסוף השבוע שוב עלה שמו של מתן בלטקסה השייך למכבי תל אביב, אך עדיין אין החלטה סופית אם להיכנס למשא ומתן לגביו, מאחר שהאלופה דורשת 900 אלף שקל תמורתו.

בנוגע לניקיטה רוקאביציה, האופציה של מכבי חיפה להשוות כל הצעה שיקבל מהארץ מסתיימת מחר ובבית"ר ימשיכו במגעים עם נציגיו. השחקן בדק לאחרונה אופציות בחו"ל, אך יודע שבבירה מאוד רוצים לראות אותו מצטרף בשכר דומה יחסית לזה שמוצע לו בחיפה, מה גם שבסגל הנוכחי של בית"ר הוא יהיה החלוץ המוביל. לגבי אוראל דגני, בהפועל תל אביב עדיין מתעקשים על קבלת דמי שחרור מלאים - 400 אלף יורו.

(עדכון ראשון: 08:14)

פלייר אימון פתיחה בית"ר ירושלים. דני מרון
זה יספיק?/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully