וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חוזרת לאופציית ניקיטה רוקאביציה ומחפשת שוער שני

27.6.2019 / 8:32

החלוץ משהה את תשובתו למכבי חיפה ובבירה מקווים לראות אותו חוזר לקדנציה שנייה במועדון. טלמו דה אנדרס מונה למאמן הכושר

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

בבית"ר ירושלים עדיין בוחנים את אופציית צירופו של ניקיטה רוקאביציה. החלוץ האוסטרלי קיבל הצעה לשנתיים ממכבי חיפה, אך משהה את תשובתו ובודק אופציות נוספות. בבירה התלבטו לאחרונה אם לצרף חלוץ נוסף, אך בכל מקרה, בשל העובדה שמצבת הזרים צפויה להתמלא בשחקנים בעמדות אחרות, הקבוצה תוכל לצרף רק חלוץ ישראלי.

בגזרת הזרים כל המאמצים בבית"ר ירושלים מופנים לצירוף של בלם ומגן שמאלי, כאשר העדיפות היא לבלם שיכול לשחק גם כקשר אחורי. בהפועל תל אביב מתעקשים שאוראל דגני יימכר רק תמורת סעיף השחרור שלו - 400 אלף דולר - ובבירה לא מתכוונים לשלם את הסכום הזה. מתן בלטקסה הוצע, אך בשלב הזה הרצון הוא לצרף מגן זר. הקבוצה מחפשת שוער שני לאיתמר ניצן, כאשר טמיר ללו צפוי להיות מושאל לאחת מקבוצות הלאומית.





עוד בנושא:

דוד קלטינס הודה לאוהדי בית"ר ירושלים: "תמיד תהיו בלב שלי"
נשיא ווסקה: "אנחנו עושים מאמץ גדול כדי להחזיר את ז'איר אמאדור"
סקציה נס ציונה: רמאריק אטו ורז נחמיאס חתמו לעונה אחת

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יכול להוות פיתרון ראוי. רוקאביציה/אדריאן הרבשטיין

לוי גרסיה בישל הלילה את השער של טרינידד וטובאגו ב-1:1 שלה נגד גיאנה בגביע הזהב. טרינידד הודחה מהטורניר ולאחר כמה ימי חופש צפוי גרסיה להצטרף לאימוני הקבוצה לקראת מחנה האימונים. עד להמראה צפויות להתקבל החלטות בנוגע לנבחנים שלום אדרי, תמיר עדי ויקיר ארצי.

טלמו דה אנדרה הספרדי מונה למאמן הכושר החדש של הקבוצה. המנהל המקצועי יוסי בניון אמר: "מאושרים לצרף את טלמו אלינו, חיפשנו מאמן עתיר ניסיון וידע, הוכחות וקבלות מקצועיות שיתאים לרמת האימון, הדרישות והמטרות שלנו".

בצל האכזבה מקצב מכירת המנויים, במועדון מרוצים מכך שעד עתה קרוב ל-12 אלף אוהדים רכשו כרטיס בית"ריסט. בבירה רוצים לעבור את הרף של 15 אלף ורואים בכרטיס את אחד הנדבכים המשמעותיים של המותג בשנים הבאות. במקביל, ראשי המועדון נמצאים בשיחות עם עיריית ירושלים בנוגע לפתרון בעיות החניה באצטדיון טדי, מה שגורם ללא מעט אוהדים להישאר בבית.

עוד באותו נושא

דוד קלטינס, הסיפור האמיתי: ההתנהלות וההשפלות שהובילו לעזיבה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully