וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקציה נס ציונה: רמאריק אטו ורז נחמיאס חתמו לעונה אחת

26.6.2019 / 22:00

המגן/בלם הקונגולזי מגיע לעולה החדשה מבית"ר תל אביב רמלה, אחרי שהמגן/קשר השמאלי חתם מוקדם יותר כמושאל מהפועל תל אביב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: סקציה נס ציונה חוגגת עלייה

סקציה נס ציונה החתימה הערב (רביעי) לעונה אחת את המגן/בלם רמאריק אטו. הקונגולזי בן ה-24 מגיע מבית"ר תל אביב רמלה, בה שיחק בחמש השנים האחרונות בליגה הלאומית, פרט לגיחה קצרה לחצי עונה בדילה גורי הגאורגית. אטו שימש גם כקפטן בית"ר תל אביב וכבש שלושה שערים בעונה שעברה.

העולה החדשה לליגת העל צירפה מוקדם יותר היום את המגן/קשר השמאלי רז נחמיאס. השחקן בן ה-23 חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו גלעד קצב, אחרי שכבש ארבעה שערים במדי הפועל רמת גן בליגה הלאומית בעונה החולפת. נחמיאס גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ולמעשה מגיע ממנה כמושאל לנס ציונה. השחקן שרשם הופעות בנבחרות הצעירות של ישראל אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחתום במועדון סקציה נס ציונה, מבטיח להחזיר על האמון שנתנו בי ולשמח את הקהל. אני מאמין שתהיה לנו עונה נפלאה".

פרט לשני המגנים, הקבוצה של עמיר תורג'מן צירפה עד כה את אילון ירושלמי כמושאל ממכבי נתניה ואת הקשר האלבני סאביין לילאי. כמו כן, הקפטן סהר לוי האריך את חוזהו בשנתיים נוספות וגם בן סיטלקול ורז שטיין חתמו על חוזים חדשים. השלב הבא מבחינת הכתומים הוא החתמת שוער, כאשר עומרי גלזר ממכבי חיפה וחביב אוחיון ממכבי תל אביב הם שני המועמדים הבכירים להגיע כמושאלים לעונה הקרובה.

רז נחמיאס סקציה נס ציונה. אתר רשמי סקציה נס ציונה, אתר רשמי
המצטרף השלישי לסקציה. רז נחמיאס/אתר רשמי, אתר רשמי סקציה נס ציונה
רמאריק אטו שחקן סקציה נס ציונה. אתר רשמי סקציה נס ציונה, אתר רשמי
והמצטרף הרביעי. רמאריק אטו/אתר רשמי, אתר רשמי סקציה נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully