וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דריל מונרו האריך את חוזהו בשנתיים נוספות

29.6.2019 / 20:45

שחקן הפנים האמריקאי (33, 2.02) ששב לעיר היין לקראת סוף העונה הנוכחית האריך את חוזהו וישחק עם הכתומים בעונה הבאה ביורוקאפ

ONE

מכבי ראשון לציון הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הפורוורד-סנטר האמריקאי דריל מונרו לשנתיים הקרובות. מונרו, שחזר לקדנציה שנייה במדים הכתומים לקראת הסוף עונה שעברה והוביל את הקבוצה עד לגמר הפיינל פור, הוא הזר הראשון שחותם אצל גיא גודס לעונה הקרובה, כשגם אלכס המילטון וקמרון לונג במגעים קרובים וצפויים להשאר. ראשון לציון ניהלה חודשיים של מגעים עם מונרו עד להשלמת העסקה בסוף השבוע האחרון.

עוד בנושא:
טייריס רייס על סף חתימה בפנאתינייקוס
מאמן ושחקן העבר גרשון דקל הלך הבוקר לעולמו
ממשיכים לנצח: העתודה הביסה את בלגיה 58:87

דריל מונרו. אתר רשמי
נשאר בעיר היין. דריל מונרו/אתר רשמי

מונרו (33, 2.02) הגיע לראשון לציון בעונת 2015/16 והיה למצטיין של ליגת העל כשהוא רושם בליגה 17.3 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק. את הקריירה שלו הוא המשיך בטורקיה, וכמעט חתם במכבי תל אביב בעונה שלאחר מכן. את העונה הנוכחית פתח בליגה הקוריאנית, וכאמור בתחילת אפריל הצטרף בחזרה לראשון לציון, הוביל את הקבוצה לגמר הפיינל פור ורשם 12 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים בליגה הסדירה ו-16.2 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים למשחק בפלייאוף והפיינל פור.

הקבוצה של גיא גודס תשחק בעונה הבאה ביורוקאפ, ובמועדון צפויים לקבל בקרוב החלטה האם להחתים ארבעה או חמישה זרים לקראת העונה הבאה. מי שכבר מחזיקים בחוזה בעיר היין וימשיכו בקבוצה הם נמרוד טישמן, אדם אריאל ונועם דוברת, כשגם עוז בלייזר צפוי להמשיך בזכות אופציה עליו.

עוד באותו נושא

דיווח: טייריס רייס על סף חתימה בפנאתינייקוס, ברצלונה רוצה את ניקולה מירוטיץ'

לכתבה המלאה
דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
ישחק עם הקבוצה ביורוקאפ. דריל מונרו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully