וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: מאמצים להחתים את דריל מונרו לעונה נוספת

6.5.2019 / 12:14

הכתומים רוצים לשמור את שחקן הפנים האמריקאי (33, 2.02) שזכה איתם באליפות ומוביל אותם לתקופה טובה שוב גם העונה, כשהוא מצידו מביע נכונות להשאר. שחקן נוסף שהוזכר כמועמד לעונה הבאה הוא הפורוורד כריס רייט ששיחק במועדון

ONE

על אף העובדה שהיא טרם הבטיחה סופית את מקומה ברבע גמר הפלייאוף, במכבי ראשון לציון מרוצים מהיכולת של השחקנים בשבועות האחרונים, וזאת למרות שהקבוצה נוצחה אמש (ראשון) 97:87 ביד אליהו בידי מכבי תל אביב. הכתומים רוצים לסיים את העונה ברגל ימין, אבל בשלושת מחזורי הסיום יפגשו את הפועל חולון, הפועל ירושלים והפועל אילת, שאחת מהן צפויה גם להיות היריבה שלהם בפלייאוף, מה שיקשה עליהם לצבור ניצחונות.

דרל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון מול ריצ'רד האוול שחקן מכבי ראשון לציון. עודד קרני, אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
בראשון רוצים שימשיך. מונרו/אתר רשמי, עודד קרני, אתר מכבי ראשון לציון

בינתיים, בראשון לציון עושים מאמצים כדי לסכם עם דריל מונרו לעונה נוספת. השחקן האמריקאי, ששיחק במדי הכתומים בעונת האליפות ושב עם פתיחת הסיבוב השלישי, הביע את רצונו להמשיך במועדון, וכעת הצדדים ינסו להגיע לעמק השווה בנושא הכספי. שחקן נוסף שהוזכר כמועמד להצטרף לעונה הבאה מעונת האליפות של הכתומים (2015/16) הוא הפורוורד כריס רייט, שהיה בארץ בחודש שעבר לביקור, ובמועדון היו רוצים לראות אותו חוזר לבית מכבי.

מונרו (33, 2.02) הגיע לראשון לציון בעונת 2015/16 והיה למצטיין של ליגת העל כשהוא רושם בליגה 17.3 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק. את הקריירה שלו הוא המשיך בטורקיה, וכמעט חזר למכבי תל אביב בעונה שלאחר מכן. את העונה הנוכחית פתח בליגה הקוריאנית, וכאמור בתחילת אפריל הצטרף בחזרה לראשון לציון כשהוא רושם עד כה 10.2 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully