וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב טוענים: יש סיכום עקרוני עם מאור בוזגלו

29.6.2019 / 19:53

הקשר הוותיק הפחית בדרישות שלו ולפי האדומים הוא צפוי לחתום לשנתיים תמורת 180 אלף דולר לעונה. הצדדים אמורים להיפגש הערב פעם נוספת, בהפועל תל אביב מקווים שיגיע לאימון הפתיחה

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

בהפועל תל אביב טוענים שנסגרו מרבית הפרטים עם מאור בוזגלו. לפי האדומים, הם הגיעו לסיכום עקרוני עם בוזגלו על חוזה לשנתיים במסגרתו הקשר הוותיק ירוויח 180 אלף דולר לעונה.

הפועל תל אביב מנהלת שיחות עם בוזגלו כבר למעלה מחודש ובמהלך הזמן הזה הוא גם קיים מו"מ מאוד פומבי עם מכבי חיפה. אגב, כל עוד הוא לא חותם בהפועל תל אביב, עדיין קיים סיכוי שהוא ילבש את מדי מכבי חיפה בסופו של דבר.

בהפועל תל אביב היו רוצים לראות את בוזגלו מגיע לאימון הפתיחה מחר, אבל עדיין ישנם פרטים שלא נסגרו. הקשר ירד בדרישות הכספיות שלו בתקופה האחרונה, מה שגרם להאצה במו"מ. הערב הצדדים צפויים להיפגש פעם נוספת.

בוזגלו מכיר לא רע את הפועל תל אביב, בה רשם תקופות קצרות במחלקת הנוער. את קריירת הבוגרים שלו התחיל במכבי חיפה והמשיך בהפועל פתח תקוה, בני סכנין ומכבי תל אביב, לפני שנמכר לסטנדרד ליאז'. ב-2013 שב לליגת העל וחתם בהפועל באר שבע, לה סייע לזכות בשתי אליפויות רצופות, אולם אז החלה סדרה של פציעות קשות. השיקום במכבי חיפה לא עבד, וכך גם בבית"ר ירושלים, בה רשם ארבעה שערים אשתקד.


עוד בנושא:

מכבי תל אביב עוקבת: "אדריאן דלמאו מאוכזב, הוא מאוד רוצה לעזוב את הראקלס"
ראדו גנסארי נפרד מהפועל חיפה: "היו לי שנתיים מדהימות כאן"
לא נכנסים עם פלאפונים: התקנון האתי של מסאי דגו בקרית שמונה
דודי תירם חתם לשנתיים באסטרה ג'ורג'ו הרומנית

מאור בוזגלו שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
בוזגלו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully