וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נכנסים עם פלאפונים: התקנון האתי של מסאי דגו בקרית שמונה

29.6.2019 / 11:24

המאמן מתכוון לנסח קוד אתי שעיקרו איסור הכנסת פלאפונים. דגו לשחקניו: "זה משהו שמאוד חשוב לי". בקבוצה מחכים להצעות על אחמדי

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: מתן חדד

מסאי דגו, מאמנה החדש של עירוני קרית שמונה, ממשיך להטמיע את הערכים שלו בקבוצה החדשה. המאמן החליט לחוקק תקנון אתי לקבוצה, כאשר השחקנים יקבלו אותו בקרוב. אחד הדברים העיקריים שעליהם דגו מתכוון להקפיד הוא איסור הכנסת פלאפונים לאימונים ומשחקים. דגו הבהיר לשחקניו שהאיסור הזה הוא גורף.

"אני לא רוצה שתתפסו אותו כשוטר", אמר המאמן לשחקניו, "אתם תלמדו להכיר אותי ולהבין שאני לא אחד שמחפש, אבל זה משהו שחשוב לי ואני מבקש שתשאירו פלאפונים בבית או באוטו".

בעניין אחר, בקבוצה רוצים מאוד לסגור את החתמתם של הקשר האוזבקי ג'אלולדין משאריפוב ושל החלוץ המקדוני מירקו איבנובסקי. השניים קרובים לסכם את כל תנאיהם, אך בקרית שמונה הסבירו שיברכו על המוגמר רק לאחר חתימה. בנוסף, בקבוצה מחפשים שחקן התקפי במרכז המגרש. ואלון אחמדי לא יישאר והוא רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שיחפוץ, אך הובהר לו שקבוצה שתרצה אותו, תצטרך להעביר הצעה למועדון שמתכוון למכור אותו. אחמדי מחפש אופציות בישראל בעיר גדולה או באירופה.

מאמן עירוני קרית שמונה מסאי דגו. סוכנות ג'יני
שריף חדש בעיר. מסאי דגו/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully