וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדו גנסארי נפרד מהפועל חיפה: "היו לי שנתיים מדהימות כאן"

29.6.2019 / 13:24

הקשר המולדבי עוזב את הקבוצה אחרי שנתיים וצפוי לחתום בקריליה סובייטוב הרוסית. גנסארי בפוסט אינסטגרם: "היה לי הכבוד להיות בקבוצה הזו"

צילום וידאו: שלומי גבאי עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל חיפה ממשיכה במאמצים לבניית הסגל שלה לקראת העונה הקרובה, אך מי שלא יהיה חלק מהקבוצה הוא ראדו גנסארי. הקשר המולדבי פרסם אמש (בין שישי לשבת) פוסט אינסטגרם שבו הוא נפרד מהקבוצה שלו בשתי העונות האחרונות. גנסארי, שעבר התרשמות בקריליה סובייטוב הרוסית, עבר כבר בדיקות רפואיות במועדון הרוסי וצפוי לחתום בשורותיו בימים הקרובים. אגב, גנסארי הגיע למבחנים יחד עם דיאן ראדוניץ', אקס מכבי תל אביב.

"הסוף של חלק אחד בחיים מביא איתו תמיד התחלה של פרק נוסף", כך כתב גנסארי בפוסט שלו והוסיף: "אני רוצה להודות לכל השחקנים, המאמנים והנשיאים ולכל האנשים סביב הפועל חיפה על שתי עונות מדהימות. היה לי הכבוד להיות בקבוצה ולחלוק הרבה זיכרונות".

גנסארי פנה לאוהדים וכתב: "אני מודה לכם על התמיכה בי, אני אוהב אתכם ועבורי אתם הכי טובים. מאחל לכולם בהצלחה, אני חלק מכם, גם אני אוהד הפועל חיפה".

גנסארי סיים את עונתו השנייה בהפועל חיפה והיה שותף גם לזכייה בגביע בעונה הקודמת אחרי שהקבוצה של ניר קלינגר ניצחה במשחק הגמר את בית"ר ירושלים בטדי.

ראדו גנסארי שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
עוזב את הפועל חיפה. ראדו גנסארי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully