וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל הנשים: הולנד ושבדיה יפגשו בחצי הגמר

הולנד ניצחה את איטליה 0:2 שהעלה את אלופת אירופה לחצי הגמר בפעם הראשונה. שבדיה ביצעה מהפך וניצחה 2:1 למרות שספגה שער מוקדם

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

שלב רבע הגמר של מונדיאל הנשים הגיע לסיומו הערב (שבת), עם המפגש בין גרמניה ושבדיה שנגמר בניצחון שבדי 1:2. הסקנדינביות יפגשו בחצי הגמר את הולנד, שגברה על איטליה 0:2 במשחק המוקדם.

עוד בנושא:

מונדיאל הנשים: ארה"ב עלתה לחצי הגמר עם 1:2 על צרפת המארחת
מונדיאל הנשים: אנגליה עלתה לחצי הגמר עם 0:3 על נורבגיה
צורחת גם כשהיא שותקת: מייגן ראפינו מעוררת סערה במונדיאל הנשים

seperator

שבדיה - גרמניה 1:2

משחק זה הפגיש את הגרמניות שעדיין לא הפסידו בטורניר עם השבדיות שאמנם הפסידו לארצות הברית, אך הרשימו בשלב הבתים. המשחק נפתח בקצב גבוה וכבר בדקה ה-16 נכבש השער הראשון כאשר הגרמניות עולות ליתרון מוקדם. השבדיות איבדו כדור בחצי המגרש שלהן, והגרמניות ניצלו את היתרון שניתן להן עד תום. מסירה מצויינת של דבריץ מצאה את מאגול בתוך הרחבה, וזו הצליחה להשתלט על הכדור בנגיעה הראשונה וכבשה שער יפה מאד.

התשובה של השבדיות לא איחרה לבוא ובדקה ה-22 מסירה ארוכה של סמבראט מצאה את ההגנה הגרמנית לא מוכנה ויאקובסון כבשה בקור רוח. שבדיה השלימה את המהפך עם שער בדקה ה-46. רופלו נגחה לעבר השער הגרמני אך נעצרה על ידי שולט, אך לצערה של השוערת הגרמנית הכדור הגיע לרגליה של בלאקסטניוס שהבקיעה מקרוב והעלתה את השבדיות ליתרון.

בסיום ההתמודדות, ולמרות השליטה הגרמנית במשחק, השבדיות הן אלה שיפגשו את הולנד בחצי הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שבדיה נשים נגד גרמניה. GettyImages
עלו לחצי הגמר. נבחרת שבדיה חוגגת/GettyImages

הולנד - איטליה 0:2

בשלב הבתים הולנד לא הפסידה ולו פעם אחת, ואם כוללים גם את משחקי ההכנה, הרי שלאלופת אירופה יש כעת תשעה ניצחונות רצופים. גם הפעם, כמו מול יפן בשמינית הגמר, זה הלך קשה, אולם בסופו של דבר צמד נגיחות עשו את העבודה וסידרו חצי גמר ראשון בהיסטוריה של האורנייה. הכוכבת הגדולה ויויאנה מידמה, מלכת השערים של הנבחרת בכל הזמנים בסך הכל בגיל 22, נגחה פנימה את שער היתרון (70), סטפני ואן דר גארגט קבעה את תוצאת המשחק (80).

שחקניות נבחרת הולנד. רויטרס
חצי גמר ראשון של הכתומות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully