וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל הנשים: ארה"ב עלתה לחצי הגמר עם 1:2 על צרפת המארחת

חלום הדאבל הצרפתי נגוז בפארק דה פראנס: מייגן ראפינו כבשה צמד שני ברציפות והאמריקאיות מול אנגליה בחצי הגמר ביום שלישי

מייגן ראפינו שחקנית נבחרת ארה"ב. רויטרס
חמישה שערים בטורניר. מייגן ראפינו/רויטרס

חלום הדאבל הצרפתי נגוז הערב (שישי) בפארק דה פראנס בפריס. נבחרת הנשים של צרפת קיוותה להעפיל לחצי הגמר ולהתקרב לשחזור הזכייה של נבחרת הגברים בגביע העולמי בקיץ שעבר, אבל הפסידה 2:1 לארה"ב החזקה וסיימה את דרכה ברבע גמר המונדיאל הביתי. המפגש הקודם בין שתי הנבחרות במסגרת זו היה בחצי הגמר ב-2011, הישג השיא של צרפת, וגם אז האמריקאיות ניצחו והעפילו לגמר. עכשיו הן מרחק 90 דקות מגמר שלישי ברציפות, כשהיריבה הבאה שלהן תהיה אנגליה ביום שלישי.

שתי הנבחרות סיימו את שלב הבתים עם מאזן מושלם (ארה"ב עם הפרש שערים 0:18) ואז ניצחו 1:2 בשמינית הגמר. לצרפת זה היה קשה יותר, אחרי הארכה מול ברזיל, בעוד האמריקאיות גברו על ספרד בזכות שני פנדלים של מייגן ראפינו. החלוצה עשתה את ההבדל גם הפעם, עם כדור חופשי מסובב מצד שמאל שעבר בתוך דבוקת השחקניות ונעצר רק ברשת. השחקניות של קורין דיאקר החזיקו יותר בכדור, אבל ארה"ב הייתה מסוכנת יותר ופספסה הזדמנויות להגדיל את התוצאה, עד שראפינו נהנתה מפריצה יפה והכנה של טובין הית' מצד שמאל, והשלימה צמד שני ברציפות בדקה ה-65. וונדי רנאר צימקה בנגיחה בדקה ה-83, אבל צרפת לא עשתה יותר מזה.

האמריקאיות רשמו משחק מספר 14 ללא הפסד (מאז ה-3:1 במשחק הידידות מול צרפת בלה האבר בתחילת השנה) וממשיכות במסע לעבר הנפת הגביע העולמי בפעם הרביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully