וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בן צעירי חתם בהפועל אום אל פאחם, נפתלי בלאי בהפועל פתח תקוה

המגן הצטרף לעולה החדשה, קשר מכבי נתניה הושאל למלאבסים. הפועל ראשון לציון החזירה את השוער מתן עמבר והמגן מתן פלג

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל פתח תקוה צירפה לשורותיה היום (רביעי) שחקן חדש. מדובר בקשר נפתלי בלאי בן ה-22, המגיע ממכבי נתניה כמושאל לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. בלאי, שיכול לשחק גם כקשר אחורי ומגן שמאלי, היה קפטן קבוצת הנוער של נתניה ובעונה האחרונה רשם ארבע הופעות בליגת העל. לפני כן שיחק כמושאל גם בהפועל עכו והפועל חדרה.

הפועל אום אל פאחם החתימה את המגן השמאלי בן צעירי לעונה הקרובה. השחקן שגדל במחלקת הנוער של בני יהודה והעביר בקבוצה הכתומה את מרבית שנותיו, מגיע מהפועל אשקלון, במדיה רשם 13 הופעות בחצי העונה האחרונה. בתווך שיחק גם בהפועל כפר סבא, הפועל פתח תקוה ומכבי נתניה. גם אחיו לירוי צעירי עשוי להצטרף.

הפועל ראשון לציון ביצעה מוקדם יותר החתמות ראשונות לקראת עונת 2019/20 בליגה הלאומית, כשצירפה את השוער מתן עמבר ואת המגן הימני מתן פלג. עבור השניים מדובר למעשה בחזרה לקבוצה בה שיחקו והם המצטרפים הראשונים לסגל שבונה עופר טסלפפה, המאמן שהעלה את סקציה נס ציונה לליגת העל בעונה שעברה. ראשון לציון עברה לבעלות חדשה אחרי עידן איל ברקוביץ', כשמי שמנהל את המועדון הוא דורון אוסידון. הקבוצה מנסה לצרף גם את החלוץ עידו אקסברד שהיה שותף לעליית הליגה של נס ציונה.

עמבר בן ה-24 מגיע מבני סכנין, שם שימש כשוער המשנה. עמבר גדל במחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון ועמד בשער הקבוצה הבוגרת בעונת 2015/16. לאחר מכן עבר למכבי שעריים ובשנתיים האחרונות היה בסכנין. פלג בן ה-25 סיים את העונה בהפועל מרמורק שירדה לליגה א', אחרי שהחל אותה בסגל של בית"ר ירושלים. ב-2017/18 שיחק בראשון לציון וגם כבש שער אחד בגביע הטוטו.

עוד באותו נושא

יום של החתמות בהפועל קטמון: מאיו, בראון, פדידה ומליח צורפו

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ראשון לציון, מתן פלג, מול שחקן הפועל תל אביב, גיא בדש. קובי אליהו
חזר ללבוש כתום. מתן פלג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully