וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום של החתמות בהפועל קטמון: מאיו, בראון, פדידה ומליח צורפו

הקבוצה מהבירה הודיעה על החתמתם של ארבעה שחקני חיזוק לקראת העונה הבאה. נצרת עילית ואחי נצרת ישחקו בעילוט בפתיחת העונה

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

יום של החתמות בהפועל קטמון. הקבוצה מירושלים הודיעה על צירופם של לא פחות מארבעה שחקנים היום (שני): גל מאיו, סהר בראון, רועי פדידה ויוראי מליח.

הבלם מאיו בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ובשלוש העונות האחרונות שיחק בהפועל ניר רמת השרון. מאיו אמר לאתר של קטמון: "אני שמח להצטרף למועדון מיוחד כמו הפועל קטמון ירושלים, ומחכה כבר לפגוש את האוהדים. מבטיח לתת 100% בכל אימון ומשחק".

סהר בראון בן ה-24 מגיע אל הקבוצה אחרי שלא שיחק בעונה האחרונה בשל קרע ברצועה הצולבת. הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא ושיחק שם עד 2017/18. בעונה שעברה נבחן באשדוד. בראון אמר: "זה יום מרגש עבורי, אני שמח להצטרף להפועל קטמון ירושלים ומחכה כבר לשחק בטדי".

יוראי מליח בן ה-21 הגיע לקטמון מבית"ר נורדיה וחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. מליח אמר: "אני שמח להיות כאן בקטמון, מועדון גדול ומסודר. מקווה להגשים את המטרות הקבוצתיות והאישיות".

רועי פדידה בן ה-19 הוא בוגר מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים וכבש בעונה החולפת 16 שערים בליגת העל לנוער. הוא אמר: "אני שמח להגיע להפועל קטמון ירושלים. אני אעבוד קשה כדי לשמח את הקהל ולהגשים את המטרות שלנו".

גל מאיו שחקן הפועל קטמון. אתר הפועל קטמון, אתר רשמי
"אני שמח להצטרף למועדון מיוחד כמו הפועל קטמון ירושלים, ומחכה כבר לפגוש את האוהדים". מאיו/אתר רשמי, אתר הפועל קטמון

בנושא אחר בלאומית: בשל השיפוצים שעובר אצטדיון גרין, סוכם בין יו"ר המנהלת וראשי הערים נצרת ונצרת עילית שבאיצטדיון עילוט שבעצמו עובר בימים אלה עבודות שיפוץ והתאמה לליגה הלאומית, יואצו העבודות, תוך הבטחה לפיקוח אישי של ראש עיריית נצרת מר עלי סאלם והתחייבותו שהעבודות יסתיימו טרם פתיחת המשחקים.

ככל שהעבודות אכן יסתיימו לפני פתיחת עונת המשחקים, סוכם כי שתי הקבוצות - הפועל נצרת עילית ואחי נצרת - במתווה של שותפות ודו קיום, יערכו את משחקיהן באיצטדיון עילוט עד לפתיחתו של איצטדיון גרין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סהר בראון שחקן הפועל קטמון. אתר הפועל קטמון, אתר רשמי
סהר בראון/אתר רשמי, אתר הפועל קטמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully