וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בן צעירי צפוי לסגור בהפועל אום אל פאחם, גם אחיו לירוי יצטרף?

25.6.2019 / 13:28

המגן השמאלי מגיע מהפועל אשקלון, שמעון הדרי מעוניין להחתים גם את אחיו הגדול. העולה החדשה תגיש הצעה גם לדובב גבאי. בן מלכה חתם

לירוי צעירי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יירד ליגה הלאומית? לירוי צעירי/ברני ארדוב

הפועל אום אל פאחם, העולה החדשה לליגה הלאומית, מעלה הילוך בהכנות שלה לקראת עונת 2019/20 וצפויה לסגור היום (שלישי) עם המגן השמאלי בן צעירי. השחקן שגדל במחלקת הנוער של בני יהודה והעביר בקבוצה הכתומה את מרבית שנותיו, מגיע מהפועל אשקלון, במדיה רשם 13 הופעות בחצי העונה האחרונה. בתווך שיחק גם בהפועל כפר סבא, הפועל פתח תקוה ומכבי נתניה.

אל המגן עשוי להצטרף גם אחיו הגדול לירוי צעירי, שנמצא חזק על הכוונת של שמעון הדרי. הקשר בן ה-30 סיים את חוזהו בעירוני קרית שמונה בלי לשחק, אחרי שהגיע אליה בינואר מבית"ר ירושלים, והיה מועמד לאחרונה גם לסקציה נס ציונה שעלתה לליגת העל. שחקן נוסף שמנסה אום אל פאחם להחתים הוא דובב גבאי, חלוצה בן ה-32 של הפועל חדרה, שכבש העונה שלושה שערים בליגת העל.

מי שחתם היום בקבוצה הוא הקשר בן מלכה (27). מלכה שיחק בעבר במכבי פתח תקוה, הפועל רעננה ומכבי נתניה. הוא פתח את העונה האחרונה בהפועל איכסל וסיים אותה בהפועל אשקלון.

אום אל פאחם תופיע בליגת המשנה לראשונה זה 40 שנה, אחרי שזכתה באליפות ליגה א' צפון. הקבוצה כבר החתימה את הבלם הליטאי טאדאס קיאנסקאס, צירפה את ספואן זועבי, ליעד מרדכי, תומר ליטבינוב ועאבד ג'בארין, ושמרה על מרבית שחקני ההרכב מהעונה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully