וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שי קונסטנטין חתם לשלוש שנים

25.6.2019 / 14:25

קצת אחרי שנפרדה מדוד קלטינס, הקבוצה מהבירה הודיעה על החתמתו של מגן בני יהודה ותשלם עבורו 400 אלף שקל. יוסי בניון: "הוא שחקן מוכשר וראינו את היכולות שלו בעונה שעברה"

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים

מספר שעות אחרי שנפרדה מדוד קלטינס, בית"ר ירושלים החתימה מגן ימני חדש. הקבוצה הודיעה היום (שלישי) על צירופו של שי קונסטנטין, השחקן שזכה עם בני יהודה בגביע בעונה שעברה. קונסטנטין, שחתם לשלוש שנים במועדון מהבירה, יאייש את העמדה שנחלשה עם עזיבתו של קלטינס ויחזק את ההגנה של רוני לוי בעונה הבאה. בית"ר תשלם עבורו 400 אלף שקל ותעביר לבני יהודה את הזכויות על כרטיסו של אבישי כהן ששיחק בעונה החולפת כמושאל בשורות הזהובים.

כזכור, בית"ר הודיעה כבר במאי על החתמתו של קונסטנטין, אך המהלך הזה לא הבשיל בסופו של דבר. יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר אמר לאתר הרשמי: "שמחים על הצטרפותו של שי קונסטנטין, שי שחקן מוכשר ויכולנו לראות את היכולות שלו בעונה שעברה ואנו בטוחים שהוא יתרום לנו מאוד".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים פתחה עונה, רוני לוי: "מכוונים גבוה, אבל ייקח לזה זמן להתחבר"
משה חוגג: "לא ייתכן שקלטינס יהפוך להיות שחקן חופשי, אם יחליט לעזוב נבין אותו"
דוד קלטינס: "כבר הקרבתי למען בית"ר ועכשיו מדובר בחוזה משמעותי כי אני בן 24"

שי קונסטנטין מוצג כשחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
המחליף של קלטינס. שי קונסטנטין/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

קונסטנטין רשם את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של בני יהודה במרץ 2015. בינואר 2018 הוא הושאל לנצרת עילית מהליגה הלאומית ולקראת עונת 2018/19 הוא חזר לבני יהודה ותפס מקום של קבע במקום מאור קנדיל שעזב למכבי תל אביב.

אחרי שהחתימה הפכה להיות רשמית, קונסטנטין נפרד מבני יהודה קבוצתו וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אני לא יודע מאיפה להתחיל. אבל אתחיל בתודה, תודה לבני יהודה על 13 שנים שבהם הגשמתי חלום ילדות, זכיתי ללבוש את החולצה הכתומה עם הסמל הכל כך יקר הזה שתמיד חלמתי בתור ילד קטן שמתחיל לשחק כדורגל, תודה לאנשים שבאמת האמינו בי לאוהדים הבאמת נפלאים האלה שקיבלו תמכו וידעו לחבק ולעודד. תודה על 2 גביעי מדינה, תודה שזכיתי לסיים את דרכי בבני יהודה עם תואר, תודה לצוות מקצועי מדהים והתודה הכי גדולה לשחקנים לחבורת גברים שבזכותם זה קרה".

"אני מתרגש להגיע לאתגר כל כך גדול, למועדון הענק והמטורף הזה שנקרא ביתר ירושלים, לקהל הגדול והמדהים הזה, תודה על הודעות שמחממות את הלב על התמיכה והאהדה, מבטיח לענות לכולם, אעשה הכל להחזיר לכם ואשאיר את הלב על המגרש".

שי קונסטנטין נפרד מאוהדי בני יהודה

View this post on Instagram

אני באמת לא יודע מאיפה להתחיל. אבל אתחיל בתודה, תודה לבני יהודה על 13 שנים שבהם הגשמתי חלום ילדות, זכיתי ללבוש את החולצה הכתומה עם הסמל הכל כך יקר הזה שתמיד חלמתי בתור ילד קטן שמתחיל לשחק כדורגל, תודה לאנשים שבאמת האמינו בי לאוהדים הבאמת נפלאים האלה שקיבלו תמכו וידעו לחבק ולעודד. תודה על 2 גביעי מדינה, תודה שזכיתי לסיים את דרכי בבני יהודה עם תואר, תודה לצוות מקצועי מדהים והתודה הכי גדולה לשחקנים לחבורת גברים שבזכותם זה קרה. אני מתרגש להגיע לאתגר כל כך גדול, למועדון הענק והמטורף הזה שנקרא ביתר ירושלים, לקהל הגדול והמדהים הזה, תודה על הודעות שמחממות את הלב על התמיכה והאהדה, מבטיח לענות לכולם, אעשה הכל להחזיר לכם ואשאיר את הלב על המגרש. תודה לסוכנים שלי גלעד קצב ואדם קידן, תודה רבה למשה חוגג, אלי אוחנה, יוסי בניון, ורוני לוי על האמון! מחכה להגיע לטדי ולהחזיר לכולם! ויאאאלללהההה ביייתרררררר????

A post shared by Shay Konstantin (@shay_konstantin) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully