וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד קלטינס: "כבר הקרבתי למען בית"ר ועכשיו מדובר בחוזה משמעותי כי אני בן 24"

24.6.2019 / 22:43

קשר בית"ר ירושלים הגיב לידיעה לפיה קיימים פערים גדולים בינו לבין המועדון וכי הוא עשוי לעבור להפועל באר שבע: "הסכומים שהוצעו לי רחוקים מאוד מאלה שפורסמו, גם הדרישות שלי רחוקות"

מתוך האינסטגרם של בית"ר ירושלים

עדכון ראשון: 17:29

דוד קלטינס העלה הערב (שני) סטורי באינסטגרם, בו הגיב לידיעה שפורסמה בוואלה! ספורט וכתב: "אני מקבל אינספור הודעות ואני לא עונה להן אז אשתדל להעביר את המסר שלי פה. אל תאמינו לסכומים שכתוב שמציעים לי, הם רחוקים מהמציאות. אל תאמינו לסכומים שכתוב שאני דורש, הם עוד יותר רחוקים מהמציאות. בתור שחקן בית שמקבל את כל האהבה שאני מקבל ברור שהמטרה הראשונה היא לחתום על חוזה חדש, עם זאת - צריך לזכור שבחוזה הקודם אני כבר עשיתי את ההקרבה למען בית"ר - אני כבר בן 24 ומדובר בחוזה יותר משמעותי לקריירה".

גם בבית"ר הגיבו לפרסום בוואלה! ספורט והוציאו הודעה רשמית בעמוד הפייסבוק, בה נכתב: "הנהלת המועדון נפגשה עם קשר הקבוצה דוד קלטינס והציעה לו חוזה משודרג לשלוש שנים נוספות - המועדון רואה בדוד קלטינס שחקן משמעותי וחלק מהעתיד המתהווה במועדון וממתין לתשובתו".

כזכור, מוקדם יותר פירטנו את המצב בין הקשר לבין בית"ר ירושלים שעשויה למכור אותו להפועל באר שבע. העובדה כי בית"ר ירושלים בוחנת הצעות על דוד קלטינס בימים האחרונים טמונה במו"מ בין הקבוצה למגן-קשר. בפגישה עם סוכנו של הקשר, אבי נמני, התגלו פערים כספיים גדולים בין הצדדים ובבית"ר חוששים כי אם השחקן לא יחתום, הוא יוכל לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות כבר בינואר ויעזוב כשחקן חופשי בתום העונה.

קלטינס הרוויח העונה בבית"ר כ-130 אלף דולר. במועדון מוכנים לשדרג את חוזהו ב-40%, אך השחקן זוכה להצעות גבוהות מאוד מכצד מכבי תל אביב והפועל באר שבע, כולל הצעה לקבלת מענק חתימה גבוה בינואר אם לא יישאר בבירה. גורם בבית"ר אמר על הפערים: "הפערים גדולים ויש קושי גדול במו"מ עם קלטינס".

השחקן עצמו רוצה להישאר בבית"ר וממנה לצאת לחו"ל בעתיד וגם משה חוגג ויוסי בניון רוצים לראות אותו נשאר. גורמים בבית"ר אמרו בעניין: "הרצון האמיתי זה שדוד יישאר ובעתיד יימכר לחו"ל, אך לא נגיע למצב ששחקן שנרצה, יסיים חוזה ויהפוך לחופשי. יש הצעות גבוהות עבורו ואנחנו נצטרך לקבל החלטות בקרוב".

עוד בנושא:

בהפועל באר שבע לוחצים לצרף את דוד קלטינס
קווין טאפוקו נפגש עם ראשי הפועל חיפה ואמר שהוא מעוניין להצטרף אל הקבוצה

הסטורי של דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. מתוך האינסטגרם, אתר רשמי
הסטורי של קלטינס/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם

בתוך כך, בית"ר שחררה הערב סרטון בו מיכאל אוחנה מדבר לראשונה מאז חתם בקבוצה ואמר: "אני חוזר הביתה, מתרגש מאוד, שמח, מאושר להגיע לבית"ר. ברגע שהאופציה של בית"ר נפתחה בפניי ישר ידעתי שלשם אני רוצה להגיע. בעזרת השם אני מקווה להצליח בפן הקבוצתי ובפן האישי, אני רוצה להינות ובטוח שאני אצליח". על העובדה שגדל כאוהד בית"ר אמר אוחנה: "אין עוררין לגבי האהדה שלי לבית"ר, יש הוכחות: תמונות, מהיציע שר את השירים בכל משחק, נהנה, אוהד בית"ר, אמיתי מכל הלב".

לאוהדים אמר אוחנה: "אני הייתי איפה שהם היום ואני מצפה ומקווה שיגיעו ויתמכו, אנחנו חייבים אותם איתנו. שיהיה בהצלחה, יאללה בית"ר".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
רוצה לראות את קלטינס ממשיך בבית"ר. חוגג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully