וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לוחצת לצרף את דוד קלטינס, טיסת הקבוצה נדחתה

האדומים מעוניינים בקשר בית"ר ירושלים והציעו למשה חוגג מיליון יורו. רמזי ספורי צפוי לעבור סופית ביממה הקרובה ולהצטרף אל הקבוצה במחנה האימונים

עריכה: מתן חדד

בווידאו: צפו בביצועיו של בלדומרו פרלאסה

עיקרי הדברים

- התקדמות נוספת בדרך להחתמתו של בלדומרו פרלאסה בהפועל באר שבע

- אחד משחקני קבוצת המנודים התבדח: "זו קבוצת המנודים הטובה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי"

- במועדון מקווים שיהיו התפתחויות עם סאבו, טאפוקו, עזרא, בן בסט וצדק

- רמזי ספורי צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים ולהצטרף לשחקנים במחנה האימונים

הפועל באר שבע לא אמרה את המילה האחרונה בכל הקשור לרכש. במועדון מקווים להשלים תוך 24 שעות את עסקת רמזי ספורי והשחקן ימריא מחר למחנה האימונים בפולין. יחד עם זאת, במועדון מתכוונים לצרף שחקנים נוספים. בהפועל באר שבע הציעו לבית"ר ירושלים מיליון יורו בתמורה. כרגע בבאר שבע ממתינים להתפחויות בבית"ר, אבל במקביל גם בוחנים אופציות של זרים בעמדה הזו.

הטיסה שאמורה הייתה להסיע את הפועל באר שבע למחנה האימונים בפולין בוטלה הבוקר (שני) בעקבות תקלה במטוס. מהמועדון נמסר שנמצאה טיסה חלופית לפולין, והקבוצה תטוס בשעה 18:30 למחנה. לפני כן שחקני הקבוצה כבר ישבו במטוס והתכוננו להמראה לגדנסק, פולין, כשדווח שיש תקלה במזגן ובעקבותיה המטוס לא ימריא. שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי נאלצו לחזור לאולם ההמתנה, התבשרו שהטיסה בוטלה, אך כאמור, מצאו בסופו של דבר אופציה אחרת.

דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
יעבור לבאר שבע? קלטינס/דני מרון

עוד בבאר שבע: במהלך הלילה נרשמה התקדמות נוספת בדרך להחתמתו של הקשר הקולומביאני בלדומרו פרלאסה בהפועל באר שבע. במועדון המשיכו במהלך הלילה בשיחות לסגור את כל הקצוות והשחקן אמור לנחות במחנה האימונים של הקבוצה בפולין.

"זו קבוצת המנודים הטובה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי", צחק אתמול אחד השחקנים שלא מורשים לצאת עם הקבוצה. "לא היה מעולם כזה הרכב של שחקנים מנודים. אריאל הרוש בשער, דור אלו ושיר צדק בהגנה. אריק סאבו וקווין טאפוקו בקישור. חן עזרא ועדן בן בסט בהתקפה. זו קבוצת מנודים שצריכה להיאבק בפלייאוף העליון לפחות". המנודים לא ייצאו למחנה ואמורים להתאמן עם שרון אביטן. לשחקנים נאמר שהם רשאים לא להגיע לאימונים אם הם לא מרגישים בנוח עם הסיטואציה.

שחקן הפועל תל אביב, רמזי ספורי. קובי אליהו
צפוי לחתום לארבע שנים. רמזי ספורי/קובי אליהו

בבאר שבע מקווים שהשבוע יהיו התפתחויות בנוגע לשחקנים ומשוכנעים כי אריק סאבו וקווין טאפוקו ימצאו קבוצות אחרות בארץ או בחו"ל, שחן עזרא יסגור במכבי נתניה ושעדן בן בסט יצטרף בסופו של דבר להפועל חיפה. דודו דהאן, סוכנו של שיר צדק, הבטיח לו כי השבוע יהיו התפתחויות בעניינו מכמה קבוצות בארץ שמגלות עניין בבלם.

בנוגע לטאפוקו שנרכש רק לפני כחצי שנה מהפועל חדרה ברעש גדול מאוד, אומרים במועדון שעדיין אי אפשר לקבוע שזו נפילה גדולה. "קווין שחקן טוב והוא הוכיח את זה כאן בליגה שלנו בהפועל חדרה שעשתה סיבוב ראשון נהדר בעונה שעברה. קווין פשוט נכנס לנעליים של שחקן כמו ג'ון אוגו שהיה במשך חמש שנים השחקן הכי טוב בעמדה שלו בישראל, ואולי בכלל אחד הזרים הטובים שנחתו כאן מעולם. זה כנראה היה קשה לו. ההשוואות שעשו ביניהם כל הזמן פגעו בביטחון שלו וגרמו לזה שהוא לא נכנס טוב לקבוצה. נכון שהייתה מחשבה לתת לו להוכיח את עצמו בעונה הקרובה, אבל עדיין מדובר במעמסה על שחקן שכל נגיעה שלו משווים אותו לאוגו ואומרים שאוגו היה עושה יותר טוב. אנחנו לא מוותרים עליו, רוצים שהוא ייצא בהשאלה כי קנינו אותו ואולי בעוד שנה הוא יחזור מבוגר יותר ועם יותר ניסיון וישתלב שוב בבאר שבע. זה עדיין מוקדם לטעון שנכשלנו עם טאפוקו".

בכל הקשור לרמזי ספורי, ברגע שהוא יחתום על חוזהו במועדון לארבע שנים, הוא ימריא למחנה ויצטרף לשחקנים. המנכ"ל אסי רחמים המריא במהלך הלילה לפולין לסידורים אחרונים לפני הגעת הקבוצה למחנה האימונים שליד העיר גדנסק. משם ימשיך רחמים לאלבניה כדי לתאם את הגעת הקבוצה למשחק מול לאצ'י שייערך ב-11 ביולי במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully