וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "לא ייתכן שקלטינס יהפוך להיות שחקן חופשי, אם יחליט לעזוב נבין אותו"

25.6.2019 / 1:02

בעלי בית"ר ירושלים התייחס בפייסבוק למו"מ המסובך עם השחקן וכתב לאוהדי הקבוצה: "דחיתי עליו המון הצעות. לא חושב שלמישהו מגיע שדרוג אחרי העונה שעברה. אם יחליט לעזוב, נקבל עליו המון כסף ובצדק"

צילום ועריכה: קובי אליהו

סאגת דוד קלטינס קיבלה הלילה (בין שני לשלישי) תפנית נוספת אחרי שמשה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים פרסם פוסט בפייסבוק בקבוצת האוהדים "זר לא יבין זאת", שבו הוא הבהיר את מצב העניינים בנוגע לקשר, שמוקדם יותר רמז שהוא עשוי לעבור להפועל באר שבע.

חוגג כתב: "דיברתי עם דוד ואני מאוד אוהב אותו, הוא שחקן נהדר ואישיות עוד יותר. דחיתי כבר המון הצעות עליו ואין לי בעיה לדחות גם את ההצעה הזו. מצד שני לא ייתכן שבינואר הוא יהפוך לשחק חופשי ובית"ר תיפגע. לא אתן לזה יד".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לא פוסל עזיבה של קלטינס. משה חוגג/יוסי ציפקיס

"אחרי העונה שעברנו, אני לא חושב שלמישהו מגיע שדרוג. נכשלנו כישלון משמעותי בעונה שחלפה, ולאף אחד לא מגיע פרס. בכל זאת הצענו הצעה משודרגת מאוד. אם מישהו חושב שצריך לתת יותר, אשמח לפרסם את פרטי הבנק של בית"ר ונחכה לקבל ממנו תרומה בשמחה".

"אם דוד ידחה את ההצעה שלנו, כי מועדון אחר הציע לו הרבה יותר, ולכן יחליט לעבור, נבין אותו ונאחל לו הצלחה. אנחנו עדיין מקווים שהוא יקבל את הצעתנו, ויישאר, אבל אם יחליט לעזוב בית"ר תקבל המון כסף תמורתו ובצדק. קל מאוד לכתוב תגובות, בואו נראה אתכם מסרבים לכל כך הרבה כסף. אשמח לראות אהדה ללא תנאים, כמו ששרים בשירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully