וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוח שמאחורי ההגנה של גולדן סטייט יעזוב? הלייקרס בעקבות רון אדאמס

עוזרו הבכיר של סטיב קר, שנחשב לאחד ממוחות ההגנה המבריקים ב-NBA, יקבל הצעה נדיבה. הקליפרס קורצים לאל הורפורד, קולי-סטיין בדרך החוצה מהקינגס

צילום ועריכת וידאו: צילום גולשים

גולדן סטייט מתעקשת שהשושלת עדיין לא הסתיימה, אבל נראה שעוד ועוד דמויות מפתח בחמש השנים המופלאות מגששות את דרכן החוצה. מלבד קווין דוראנט שעל פי הדיווחים האחרונים בארצות הברית מעדיף להצטרף לברוקלין, ייתכן שהווריירס יאבדו גם את עוזר המאמן הבכיר רון אדאמס, שנחשב למוח שמאחורי ההגנה ההיסטורית של הקבוצה.

על פי ESPN, לוס אנג'לס לייקרס ביקשה רשות מגולדן סטייט לראיין ולנהל משא ומתן עם אדאמס בן ה-71, מתוך כוונה להפוך אותו לעוזר הבכיר של המאמן הראשי הנכנס פרנק ווגל. הלייקרס סבלו משלל בעיות הגנתיות בעונה החולפת, ומינוי אפשרי של אדאמס עשוי לסייע להם להשתפר משמעותית בצד הזה של המגרש. ווגל, אגב, נחשב בעצמו למאמן הגנתי, מה שמעלה סימני שאלה האם השילוב בינו לבין אדאמס יהיה אידאלי.

על פי הדיווח ב-ESPN לא ברור עד כמה אדאמס יהיה מעוניין במשרה, אבל צוין שהלייקרס יציעו לו הצעה נדיבה שגדולה פי כמה מהשכר שהוא מקבל מגולדן סטייט.

עוד בנושא

ברוקלין פייבוריטית להחתים את אירווינג ודוראנט, ראסל ולופז בדרך חזרה ללייקרס?
אופק חדש: המנצחות והמפסידות הגדולות של דראפט 2019
לבחור אחרת: טורונטו, בוסטון וסימני השאלה החדשים סביב הדראפט

עוזר מאמן גולדן סטייט ווריירס רון אדאמס עם קווין דוראנט. GettyImages
שני ברגים חשובים יעזבו בקיץ אחד? דוראנט ורון אדאמס/GettyImages

עוד שמועות מרחבי ה-NBA

* על פי "בוסטון הראלד", אחת המועמדות המובילות להחתים את אל הורפורד היא לוס אנג'לס קליפרס. הסנטר מאמין שיקבל מהקבוצה מ-LA חוזה של 112 מיליון דולר לחמש שנים.

* על פי דיווחים בקנדה, ניו אורלינס תיכנס למשא ומתן עם מארק גאסול אם יחליט שלא לממש את האופציה להישאר בטורונטו.

* ווילי קולי-סטיין, אחת מנקודות האור של סקרמנטו בעונה החולפת, רוצה לעזוב ולפתוח דף חדש בקבוצה חדשה, על פי סוכנו. הוא צפוי להפוך לשחקן חופשי ולדחות את האפשרות להישאר לעונה נוספת. מדובר בעוד מכה עבור הקינגס, שכן גם האריסון בארנס הודיע שיהפוך לשחקן חופשי.

* וושינגטון לא תממש את האופציה להחתים את ג'בארי פארקר לעונה נוספת תמורת 20 מיליון דולר, מה שיהפוך את הפורוורד הדועך לשחקן חופשי. יחד עם זאת, ב"יאהו" דווח שעדיין יש רצון הדדי בין הוויזארדס לפארקר לחתום על חוזה חדש.

* השמועות על חזרה של דיאנג'לו ראסל ללייקרס גוברות: על פי בליצ'ר ריפורט, מקורביו של הרכז רמזו שהוא לכל הפחות פתוח לאפשרות לחתום בשורות האקסית אם ברוקלין, שעשויה להחתים את קיירי אירווינג, לא תהיה בתמונה.

עוד באותו נושא

ברוקלין פייבוריטית להחתים את אירווינג ודוראנט, ראסל ולופז בדרך חזרה ללייקרס?

לכתבה המלאה

בטורונטו מתחננים: עזבו את קוואי לאונרד בשקט, אל תלחצו עליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully