וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס חוזר לעצמו, אד וודוורד במלכוד: "הסיטואציה המביכה" של מנצ'סטר יונייטד

החלוץ נכנס לכושר בנבחרת צ'ילה, מקריב את גופו ("שיחקתי פצוע, אבל אני בסדר") ומשיב את חדוות המשחק. כעת יונייטד בדילמה אחרי שכבר החליטה להיפטר ממנו

עריכת וידיאו: מתן חדד

חדוות המשחק של אלכסיס סאנצ'ס חזרה. אחרי עוד עונה מאכזבת במדי מנצ'סטר יונייטד, כשברקע ניסיונות של השדים האדומים "להיפטר" מחוזהו הכבד, החלוץ מסיר חלודה בקופה אמריקה במדי נבחרת צ'ילה. הלילה (בין שישי לשבת) הוא כבש שער ניצחון ב-1:2 על אקוודור והעלה את מאזן הכיבושים שלו בטורניר לשניים - זהה למספר השערים שכבש העונה במדי מנצ'סטר יונייטד ב-27 הופעות בכל המסגרות.

מלבד שערים, סאנצ'ס גם מפגין מנהיגות והקרבה גדולה עבור הנבחרת, אלמנט נוסף בו לא הצליח להותיר חותם במנצ'סטר יונייטד. הוא נפצע בקרסול במהלך המחצית הראשונה, אבל נטל משככי כאבים במחצית והמשיך לשחק. זה השתלם לו ולנבחרת בגדול, כשבדקה ה-51 כבש בוולה את שער הניצחון.

"סובבתי את הקרסול, אבל המשכתי לשחק בשל האהבה שלי לנבחרת. כשאני משחק עבור המדינה שלי, אני תמיד מאושר", אמר אחרי המשחק. סאנצ'ס, שהתאושש רק לאחרונה מפציעה אחרת בקרסול שהשביתה אותו במשך כמה שבועות, סיפר שהפעם מדובר בפגיעה קלה בקרסול הנגדי.

עוד בנושא

צ'ילה עלתה לרבע הגמר עם 1:2 על אקוודור, אלכסיס סאנצ'ס כיכב
מקיץ אל חלום: 20 שנה לקיץ בו רונאלדיניו פרץ לתודעה העולמית
מסי ספג אש ותירץ: "החולצה לא מנצחת, יהיה טירוף אם לא נעלה"

אלכסיס סאנצ'ס, נבחרת צ'ילה חוגג. AP
יוכרח לחזור לאימוני יונייטד? אלכסיס חוגג, הלילה/AP

"הוא נחוש ומלא במוטיבציה כשהוא לובש את המדים הלאומיים. והוא ימשיך לשחק בטורניר, בתקווה שכבר במשחק הבא", בישר המאמן ריינאלדו רואדה.

החזרה של סאנצ'ס לכושר מעלה סימני שאלה גם במנצ'סטר יונייטד: התוכנית הראשונית היתה למכור אותו או לכל הפחות להשאילו לקבוצה אחרת, אולם ההצעות שהתקבלו עד כה היו נמוכות למדי, וגם הן הגיעו מליגות זניחות (על פי דיווחים, קבוצה סינית רצתה לרכוש אותו ופלמייראס הברזילאית רצתה להשאילו). ב"מירור" פורסם אמש ש"יונייטד הולכת לקראת סיטואציה מביכה מאוד עם אלכסיס", ושייתכן שהוא ייאלץ להצטרף למחנות האימונים של הקבוצה באוסטרליה ובמזרח הרחוק למרות שברור לכל שאין שום כוונה להשאירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully