וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי מרין: "מסתכלים על הכדורגל הישראלי בכל אירופה, זו הזדמנות גדולה"

אחרי שבוע בישראל, הקשר החדש של הפועל באר שבע מתרשם לטובה: "זה היה שווה את כל ההקרבה שעשיתי. המטרה היא זכייה באליפות"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

ג'ימי מרין מתרשם לטובה מהפועל באר שבע. שבוע אחרי תחילת מחנה האימונים אליהם הצטרף על חשבון השתתפות בטורניר הגולד קאפ עם נבחרת קוסטה ריקה, הקשר בן ה-21 כבר חושב בגדול.

"זה היה שווה את כל ההקרבה הגדולה שעשיתי", שטח מרין את רשמיו על באר שבע לעיתון הקוסטה-ריקני "לה נאסיון". "חלמתי על הרגע הזה ועכשיו אני מאושר. הגעתי לאימונים במוטיבציית שיא, אני מתאמן אפילו חזק יותר מבעבר כדי להראות מה אני מסוגל לעשות".

עוד בנושא

הפועל באר שבע במגעים לצירוף הקשר הקולומביאני בלדומרו פרלאסה
"מהרגע שאוחנה הגיע, יש תחושה שהוא חייב לשחק": מאחורי העסקה
הפועל באר שבע תפגוש את שירוקי או קייראט אם תעלה לסיבוב השני

שחקן הפועל באר שבע ג'ימי מרין. דני מרון
חולם על ליגה בכירה יותר. ג'ימי מרין/דני מרון

מרין, שספג ביקורות רבות במולדת בעקבות ההחלטה לנטוש את מחנה האימונים של הנבחרת כדי להצטרף מיידית לבאר שבע, סיפר ש"כשקיבלתי את ההצעה הזו ושמעתי את שם הקבוצה, רצתי להסתכל באינטרנט ואחר כך כבר לא חשבתי פעמיים. מדובר בקבוצה שתמיד מכוונת הכי גבוה שיש, שרוצה להילחם על תארים, ואני בהחלט רוצה להיות אלוף כאן".

מרין בטוח שהפועל באר שבע תהווה עבורו מקפצה לליגה אירופית בכירה יותר. "זו הזדמנות גדולה שתאפשר לי לגדול באחת הקבוצות הגדולות במדינה. ברור שיש לי במה להשתפר, אבל מסתכלים על הכדורגל הישראלי בכל רחבי אירופה, ואנחנו עומדים להשתתף בליגה האירופית אז בטוח שייראו אותי".

לטענתו, הצטרף להפועל באר שבע בעיקר כדי לחזק את הקישור הדפנסיבי. "דורשים ממני לעשות כאן בעיקר עבודה טקטית. אני מקווה שייתנו לי חופש להצטרף גם להתקפה. בכל מקרה אני צריך להשתפר בכל מה שקשור ליציבות - לרוץ בקצב מהיר במשך 90 דקות, לדרוש את הכדור, להיות אגרסיבי - כל אלה דברים שאעבוד עליהם בשנה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully