וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "מהרגע שאוחנה הגיע, התחושה סביבו שהוא חייב לשחק"

21.6.2019 / 13:22

בהפועל ב"ש ערים לרחשי האוהדים שלא אהבו את מכירת הקשר, אך מבהירים: "הוא לא רצה להיות פה. כל הסאגה סביב שחקן שלא מרוצה מדקות המשחק לא מתאימה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בהפועל באר שבע שומעים את הביקורות וערים לרחשים שמגיעים מצד האוהדים שלא אהבו את מכירת מיכאל אוחנה, אבל מבהירים: "מיכאל אוחנה לא רצה להיות כאן. אי אפשר להחזיק שחקן בכוח". בבאר שבע הרגישו למן סיום העונה החולפת שמיכאל אוחנה מעדיף לעזוב. התחושה התגברה בשבועות האחרונים כשבית"ר ירושלים נכנסה לתמונה ומשה חוגג דיבר בגלוי על כך שהוא רוצה לראות אותו בקבוצה.


עוד בנושא:

מאוחנה לאוחנה: "הוא הכישרון הכי גדול שאימנתי"
מיכאל אוחנה סיכם לשלוש שנים בבית"ר ירושלים

שחקן הפועל באר שבע, מיכאל אוחנה. דני מרון
הפיץ אנרגיה שלילית? מיכאל אוחנה/דני מרון

"מהיום בו מיכאל אוחנה הגיע להפועל באר שבע, התחושה סביבו היתה שהוא חייב לשחק אחרת הוא לא מרוצה. אי אפשר לנהל כך מועדון כדורגל", הבהיר גורם במועדון. "בניגוד לטענות שהוא לא שיחק מספיק, מיכאל דווקא שיחק בהרבה מאוד משחקים כשהיה בריא. כל הסאגה הזו סביב שחקן שלא מרוצה מהדקות שלו לא מתאימה למה שהפועל באר שבע רוצה להיות בטח לא בעונה הקרובה כשאנחנו צריכים לתקן את כל מה שהיה מקולקל בעונה שעברה".

"הדבר המרכזי שצריך להיות בעונה הקרובה זו אנרגיה אחרת של מועדון. העונה שעברה היתה רעה מאוד בגלל אנרגיה שלילית שהיתה כאן בחדר ההלבשה ובמשחקים. הדברים לא נאמרים רק על מיכאל אוחנה שהיה בכלל פצוע. הוא האחרון שאפשר לבוא אליו בטענות על העונה שעברה, אבל בטח שאנחנו לא רוצים שבעונה הבאה שוב יהיו כאן שחקנים שלא מרוצים מהדקות שלהם ומשדרים סביבם אנרגיה שלילית".

עוד באותו נושא

מיכאל אוחנה סיכם לשלוש שנים בבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully