וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: תוכניות החיזוק הוקפאו, סלים טועמה מצטרף למחלקת הנוער

20.6.2019 / 11:43

אחרי שהאופציות של בוזגלו ומוגרבי ירדו מהפרק והאפשרות שעזרא יחזור נשללה, ההחלטות על חיזוק החלק הקדמי יתקבלו רק אחרי הסינון באימונים. קשר קבוצת הנוער אושר דוידה חתם לחמש שנים

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הגרלת המשחקים של ליגת העל

הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) ששחקן העבר סלים טועמה חוזר חוזר למועדון, ויקבל תפקיד בצוות המקצועי הבכיר של מחלקת הנוער. טועמה, ששיחק שלוש קדנציות בהפועל תל אביב (זכה עמה באליפות ובחמישה גביעים) ורשם במדיה 286 הופעות, יעבוד לצדו של המנהל המקצועי, עומר בוקסנבוים, ויהיה אחראי על אימוני העשרה וטכניקה במחלקה. טועמה אמר: "אני שמח מאוד לחזור למועדון שתמיד היה כמו בית עבורי. זו זכות להשפיע על דור העתיד של הפועל תל אביב ואני מקווה שנעשה דרך יפה ביחד. אני מודה לבעלים ולעומר בוקסנבוים על האמון בי".

עוד בנושא
יואב ג'רפי חתם לחמש שנים באשדוד, נסללה דרכו להפועל תל אביב
מכבי נתניה: ניקו אולסק מבקש להשתחרר ללא תמורה
בית"ר ירושלים: אכזבה גדולה מקצב מכירת המנויים לעונה הבאה
מכבי חיפה: עמית זנטי סגר בבני יהודה, חזיזה ואשכנזי יחתמו היום

סלים טועמה הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
הסמל חוזר הביתה. טועמה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

כמו כן, לאחר שהאופציות של פיראס מוגרבי ומאור בוזגלו ירדו מהפרק, בשלב זה בהפועל תל אביב החליטו להמתין עם חיזוק החלק הקדמי ולקבל החלטות רק לאחר פתיחת האימונים. בסגל של הקבוצה חתומים יותר מ-30 שחקנים ורק לאחר שניסו אביטן ודן רומן יבחנו את כל הסגל ויערכו סינון יתקבלו החלטות סופיות. בהפועל שללו אפשרות לחזרתו של חן עזרא לקבוצה.

קשר נבחרת הנוער אושר דוידה חתם על חוזה לחמש שנים, אחרי שכבש תשעה שערים בקבוצת הנוער בעונה החולפת והצטיין במסע הגביע שהסתיים בזכייה. דוידה בן ה-18 אמר לאחר החתימה: "אני נרגש מאוד להמשיך במועדון שתמיד תמך בי ונותן לי את כל הכלים להצליח. אני שמח להיות פה ומקווה להוכיח את עצמי בעתיד ולהצדיק את האמון שנתנו בי".

אושר דוידה הפועל תל אביב. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
דור העתיד. אושר דוידה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully