וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצעה החדשה על מיכאל אוחנה: בית"ר ירושלים והפועל באר שבע קרובות לסיכום

20.6.2019 / 21:55

אחרי שחודשו השיחות וחוגג הציע 1.5 מיליון יורו עבור 50 אחוזים מהכרטיס, מרבית הפרטים סוכמו והקשר לקראת מעבר. ההסכם יהיה מותנה בבדיקות רפואיות מקיפות. אכזבה גדולה בבית"ר מקצב מכירת המנויים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: משה חוגג מדבר אחרי החתמתו של עלי מוחמד

עיקרי הדברים

- בית"ר ירושלים הציעה מעל 1.5 מיליון יורו על מחצית מכרטיסו של מיכאל אוחנה

- אכזבה גדולה בבית"ר ירושלים מקצב מכירת המנויים

- לוי גרסיה תופקד כחלוץ בהפסד נבחרתו בגביע הזהב

- התפנה מקום לזר בעקבות המעבר של ארנסטס שטקוס להפועל באר שבע

בית"ר ירושלים הגישה היום (חמישי) הצעה חדשה להפועל באר שבע במטרה לרכוש את מיכאל אוחנה, וכעת שני הצדדים קרובים לסיכום. השיחות בין הצדדים חודשו אחרי שבוע של נתק, וההצעה החדשה של משה חוגג עמדה על יותר מ-1.5 מיליון יורו עבור מחצית מכרטיס השחקן. הקשר בן ה-23 כבר הביע את רצונו להגיע לבירה, וכעת נראה כי באר שבע נאותה למכור אותו לאחר שמרבית הפרטים בין הצדדים נסגרו. ההסכם יהיה מותנה בבדיקות רפואיות מקיפות, שכן אוחנה חזר במרץ האחרון לפעילות אחרי פציעה קשה (קרע ברצועה הצולבת) שהשביתה אותו במשך 11 חודשים.

מיכאל אוחנה, שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
מתקרב לבירה. מיכאל אוחנה/דני מרון

בבית"ר ירושלים ישנה אכזבה גדולה מקצב מכירת המנויים עד עתה. למרות ההחתמות הנוצצות יחסית, המועדון עדיין לא עבר את רף 2,000 המנויים. בבירה הציבו מטרה להגיע העונה לעשרת אלפים מנויים, וציפו בשלב זה להיות על כמות הרבה יותר גבוהה.

קשר הקבוצה, לוי גרסיה, פתח אתמול (רביעי) לפנות בוקר בהרכב נבחרתו טרינידד וטובגו נגד פנמה במסגרת גביע הזהב. נבחרתו של גרסיה נוצחה 2:0 כאשר הוא תופקד כחלוץ. גרסיה עצמו אמר לאחר המשחק: "לא היינו מספיק טובים כדי לנצח. זאת לא פעם ראשונה שאני משחק חלוץ למרות שזה לא התפקיד הטבעי שלי". גרסיה צפוי להחמיץ את פתיחת האימונים של בית"ר ולהצטרף אליה בהמשך.

במועדון לוקחים את הזמן בנוגע לצירוף שני הזרים האחרונים בסגל, אחרי שארנסטס שטקוס חתם בהפועל באר שבע ופינה משבצת של זר. בשלב הזה מתמקדים בבירה בצירוף שחקן הגנה: בלם או מגן שמאלי. בנוגע לניקיטה רוקאביציה - עדיין לא נאמרה המילה האחרונה, אבל בבית"ר מעריכים שהחלוץ האוסטרלי יישאר במכבי חיפה.

בשבועות הקרובים ובמחנה האימון יגיעו מספר זרים צעירים להתרשמות, בעיקר בתפקידי הבלם והחלוץ. השחקנים לא מיועדים להצטרף לסגל בעונה הנוכחית, אך באם ירשימו, הם יוחתמו ויושאלו.

(עדכון ראשון: 11:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully