וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב ג'רפי חתם לחמש שנים באשדוד, נסללה דרכו להפועל תל אביב

20.6.2019 / 8:53

אחרי שלושה שבועות של נתק בין הצדדים, השוער הסכים לחתום על חוזה ארוך טווח וקיבל אור ירוק מג'קי בן זקן לחתום בהשאלה בשורות האדומים. צפוי להרוויח כ-140 אלף דולר. באשדוד מקווים שיימכר לחו"ל

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הגרלת לוח משחקי ליגת העל לעונת 2019/20

פריצת דרך שתביא למעברו של יואב ג'רפי להפועל תל אביב. השוער חתם על חוזה חדש לחמש שנים במ.ס. אשדוד ובעקבות כך אשדוד תשאיל אותו לאדומים בהסכם עד ארבע שנים מקסימום. ההשאלה מאשדוד להפועל תל אביב תהיה בתוקף כל עוד ג'רפי לא יימכר בתקופה שבה הוא יהיה מושאל.

כזכור, האיש החזק במ.ס אשדוד ג'קי בן זקן החליט לעצור את המעבר של ג'רפי, עליו כבר הודיעה הפועל תל אביב לפני כשלושה שבועות. הוא התנה את העסקה בכך שג'רפי יחתום על חוזה חדש באשדוד. לג'רפי היה חוזה רק לשנתיים נוספות ובן זקן חשש שהוא יאבד אותו אם הוא יושאל להפועל תל אביב.

עוד בנושא:

לא מגיע להפועל תל אביב: פיראס מוגרבי החליט להישאר בסכנין
קובי רפואה תובע את הפועל תל אביב: "הושלך מהמועדון באופן משפיל"
חזר הביתה: אליאור משעלי חתם במ.ס. אשדוד

יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
יואב ג'רפי/לירון מולדובן

במשך כל השהות של ג'רפי עם נבחרת ישראל, היה נתק בין הצדדים. אך בימים האחרונים נפתח החלון לסגור את העסקה, כאשר השוער חתם על הסכם חדש לחמש שנים באשדוד וכעת אין לה שום חשש להשאיל אותו. ההשאלה להפועל תל אביב היא ללא תמורה, ומטרתה היא לאפשר לשוער להשתדרג כספית (ישתכר כ-140 אלף דולר), וכמו כן זה יאפשר לג'רפי לקבל במה להוכיח את יכולתו ובכך תיסלל אולי הדרך למכירתו לקבוצה בחו"ל כמו שאשדוד רוצה.

בתוך כך, אשדוד תקיים היום משחק אימון מול הפועל באר שבע שבו ייבחנו כמה זרים שנמצאים עם הקבוצה כבר כמה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully